xnjil Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har ikm mellom 16-19 . men ser ut at den stygge tanta er på vei.jeg trodde at jeg var gravid , for jeg hadde de fleste graviditetssyptomene, men det er ikke det. lykke til med dere jenter........
Guttejenta Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 det var da dumt. Du får ha bedre lykke neste gang om TR kjem snart. Eg har også en del symptomene, men det kan være bare innbilling fra min side.
meg & mine små Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Ja, jeg har ikm 17 januar. Det har begynt å murre godt i rygg og magen de siste dagene så er veldig spendt på om det er tr som er på vei eller en liten spire som er årsaken. Hvordan er formen din da?
Guttejenta Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Eg venter på murringen.. Eg pleier å få den en uke før, men eg har ennå ikke fått den. Eneste eg føler nå er en annerledes stikking, enn det eg er vant te. *håperpåenlitenspireselvomegebarei1pp*
Guttejenta Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Forresten, hvor lenge har dere prøvd å få barn, om eg får lov å spør?
xnjil Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Hei tøysekopp. Jeg har mye murringer og vondt i ryggen og det har begynt fra i går . men ser ut at det er tanta som er på vei. for jeg var gravid før som endte i MA , hadde jeg ikke vondt i ryggen og mensmurringer før TR, men vi er foskjellige , og kroppen tuller noen ganger. lykke til
meg & mine små Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 Jeg hadde mye murring når jeg ble gravid med sønnen min. Og denne gangen har det komt tidligere enn vanlig. Men det er bare første pp så jeg prøver å ikke ha for store forventninger. Krysser fingrene for oss alle mann!
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #11 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har ingen murriger i det hele tatt, og ikke vondt i ryggen heller. Er mye på do, og urinen ser ut som den gjorde da jeg var gravid sist gang. og så er jeg veldig trøtt om dagen da, så jeg tror at jeg er gravid til det motsatte er bevist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå