Gå til innhold

Revnet, grodd godt, bra sexliv, men kan ikke lenger bruke...

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hadde en tøff fødsel og revnet 3a, dette ble imidlertid sydd godt.

Samboeren min er kjempefornøyd med stramheten osv. Sexlivet fungerer nesten enda bedre en før ( bare litt sjeldnere pga søvnmangel), men det rare er at når jeg har mens fungerer ikke OB lenger!??

Dvs den lekker.

Er det slik at jeg nå må vende meg til et liv med bind?

Jeg har jo brukt bind kun om natten frem til nå.

Noen i liknende situasjon/erfaringer? sukk...

Fortsetter under...

Hei takk for svar.

Jeg trodde først at det var pga økt mens. For den har økt betydelig, men selv om jeg skiftet ob størrelse, lekker den likevel og da så og si nesten med en gang.

Merkelige greier... Det er mye "frihet" i det å kunne bruke ob... sukk.

Hei!

Hadde samme problemet. prøvde o.b. for første gang da gutten min var ca. 9-10 mnd og det fungerte ikke i det hele tatt. Jeg som deg revnet masse, men var like stram som før i følge samboeren. Da jeg prøvde o.b. føltes det nesten som den skulle falle ut + at den lakk, men da jeg tok den ut var den jo ikke full av blod, virket som den nesten ikke trakk til seg blodet, var bare litt på den. Nå etter lang tid, da gutten min var 2 år og 2 mnd prøvde jeg igjen og da fungerte det helt fint igjen:-) Så kanskje det bare er å ta tiden til hjelp?

Jeg har også opplevd at det tar litt tid før jeg klarer å bruke tamponger igjen etter fødslene. Føler at jeg ikke får den skikkelig inn og at det er som den vil falle ut. Men etter en tid så er det som før igjen. Aner ikke hvorfor.......

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...