Gå til innhold

Da har jeg mistet


rolly

Anbefalte innlegg

Da har jeg nok mistet spiren min igjen ente gang dette her,sitter her og er litt trist selv om spiren min ikke var planlagt så ønsket jeg den velkommen.å så på bursdagen min å alt da kunne jo ha venta en dag men men sånn er livet,begynte å blø i dag da gikk jeg på sykehuset og tok hcg test og den viste 164 og det er sikkert litt lavt når man er 6 uker på vei ikke vet jeg

jaja måtte bare lufte det litt,ha en god helg jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så trist da. Jeg har aldri mistet, og klarer nok ikke å sette meg i det. Så på bursdagen din da. GRATULERER MED DAGEN. Håper du fikk en relativt fin dag.

Bedre lykke neste gang. Håper spiren da vil sitte fast. Vet ikke så mye om hcg. Vet ikke hva som er normalt og hvordan den bør være når en er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, da. Det var leit å høre. Selv om du i utgangspunktet ikke planla dette, så blir man jo glad for det. Og du som hadde vanskelig for å bli gravid... Håper du kan klare å ha en litt fin bursdag allikevel!

 

En trøste-bursdagsklem herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja

er jo utrolig takknemelig for de 2 guttene jeg har:)

og Jonas her har lært seg å rulle så nå er det liv her hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist!! Har selv mistet to ganger tidligere, så jeg vet hvordan du har det. Det er rart hvordan en ser for seg et barn så snart en har positiv graviditetstest. Men som du selv sier, gled deg over de to flotte barna du har!

Og ja, hcg på 164 er lavt i uke 6, skal ligge mellom 1000 og 56000, sånn cirka.

Stor trøsteklem til deg, og selvfølgelig gratulerer med dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Det var leit å høre. Har selv mistet så vet litt om hvordan du føler det.

Gratulerer med dagen i hvertfall. Trøste og bursdags klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars, har ikke mistet selv, men kan tenke meg den vonde følelsen. Dere får sikkert en til - når det er planlagt! Gratulerer med dagen, trøsteklem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...