anno 82 Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Har i dei siste ukene kjent masse liv fra den lille, spesielt om kvelden.. Men i går og i dag har det vært ganske stille, har kjent noen små dytt men ikke noe i forhold til tidligere... er 22+2 i dag. er det normalt at det er perioder der det er ganske roligt på denne tiden av svangerskapet etter å ha kjent liv en stund? Begynner å bli litt urolig for om det kan være noe galt..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Det er normalt. De er enda så små og pinglete at mange av sparkene ikke kan kjennes. De har også god plass, og kan forflytte seg greit. Ligger baby feks med ansiktet vendt mot ryggen din, vil ikke du kjenne sparkene fordi de treffer ryggen din og der er du mindre følsom! Mener å huske at det er fra 25 uke man skal kjenne spark hver dag. Føler du at noe ikke er som det skal må du bare ringe føden, de er der for å svare på spørsmål fra bekymrede mødre også! )
anno 82 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 Takk for svaret.. satser på at han bare har snudd seg:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Har også kjent masse liv de siste par ukene, men de siste dagene har jeg bare kjent bittelitt liv. Er nokså urolig jeg og, håper ikke det er noe galt...
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 De har så godt om plass enda og turner rundt.. Det er ikke uvanlig at de sparker hektisk en periode for å finne ut av hva som er hva og bli litt kjent, for så å ta det med ro en periode. Det at de sparker mot rygg/morkake er med på å dempe/ta vekk følelsen fra oss som venter. Ukedag 28+0 er etter "boka" den dagen det skal være liv hver dag og for alle som vil skal man starte å telle trivselen denne dagen også. Er du veldig urolig og ikke har kjent noe, så hadde jeg tatt en telefon.. men det er helt vanlig =) De har jo så god plass enda =) (ikke at det ser sånn ut på magen men...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå