Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Bare lurer jeg, er 8 dager siden lillegutt kom nå... å er så kåt om dagen, er ikke helt bra nedentil enda, så vet jeg må vente en stund til.. men savner virkelig sex med sambo... hvor lenge etter fødsel hadde dere sex? Hadde fått en rift jeg, sydd 3 sting.... så stinga må ihvertfall gå først!!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 jøss, tenkte ikketanken engang så tidli, blødde jo i seks uker jeg da... Ca 2 mnd etter hadde vi sex første gang.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Jeg hadde mange mange sting, og var kjempesår, så vi måtte vente i 12uker. Det var lange uker...
Allean, Fia og lillebror Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Vi ventet 7 uker. Syntes det var slitsomt i førsten. Det var ikke ordentlig godt før nærmere 3 mnd etter tror jeg. Men det går seg heldigvis til. Nå er alt som før igjen:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 hva med å tilfredstille deg selv? det gjorde jeg, kjapt og greit og man trenger ikke bli helt desperat;) ikke begynn å dill med sex nå, det er viktig at du gror og at renselsen er over, husk det er jo bakterier og må få gi seg. får du infeksjon vil det da enda lengre tid...
Harald Ripultfør Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 ventet i 5 uker.. hadde KS, men ville vente til renselsen var over.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Med nr 1 og 2 var det ca 2 uker etter. Det var vaginale fødsler og jeg hadde ikke revnet/blitt sydd. Hadde sluttet å blø, hadde bare litt utflod. Vi brukte kondom, det er viktig pga infeksjonsfare for mannen sin del. Nr 3 var akutt ks og da ventet vi 2 mnd pga at jeg hadde sårsmerter og blødde lenge. Blødde i 7 uker tror jeg.. Det er ingenting i veien for sex nå, men du må få mannen til til å bruke kondom.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 tror vi venta 10uker.. tenkte ikke så mye over det... Men vi hadde ikke sex i hele svangerskapet heller..
Videlivi Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 blødde i ca 14 dager etter fødsel, hadde sex første gang ca 3 uker etter, Fikk bare små rift etter fødsel, og måtte sy noen sting, så ville også vente til det var grodd. Men vær sikker på at du er klar, og hvis det gjør vondt prøv en annen stilling eller stopp =) Lykke til!
applsn Skrevet 12. januar 2007 #11 Skrevet 12. januar 2007 vi ventet faktisk i to og en halv månde..men det var fordi jeg hadde vondt nedentil ganske lenge etter fødselen...
mamma til en prinsesse Skrevet 13. januar 2007 #12 Skrevet 13. januar 2007 hadde sex etter to uker. ble klippet så jeg hadde en del sting. de grodde ikke før etter 5 uker. sexen er ikke den samme i begynnelsen. gjorde vondt. slimhinnene er ganske tørre for å si det sånn..... Anbefaler deg å bruke kondom i hvertfall hvis du har sex før renselen er over. det gjorde ikke vi, noe som førte til infeksjon.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 13. januar 2007 #13 Skrevet 13. januar 2007 den 15 dagen hadde vi sex;) gikk helt fint det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå