hårsår Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 De siste 2 ukene synes jeg at jenta mi er blitt litt flat i bakhodet. Jeg gjør jo alt som er normalt, og lar henne ikke ligge hele dagen. Hun er oppi fanget og ligger på magen også, men hun sover endel, og ligger under babygymmen eller er i vippestolen. Er redd noen skal tro at jeg forsømmer henne. Er det vanlig at barna blir litt flate i bakhodet uten noen grunn? Er det noe jeg ikke gjør som jeg burde gjøre?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 noen barn har et mykt hodet... og da kan det være lurt å legge barnet litt på siden.. støtt opp foran så ikke barnet vipper over på magen når det sover...
♡ A & E ♡ Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 gutten vår fant raskt en favorittside kort etter han ble født og er derfor skjev på den ene siden. det er ikke farlig, helsesøster sjekker jo at hodet vokser fint når dere er der. du kan forsiktig vende hodet litt når hun sover og når hun er våken legge leker og ting å se på på sidene men det har absolutt ingenting med forsømmelse å gjøre men myke hoder!!
Snupidupi Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 E vesst ganske vanli... e tante tel ei med skeivt bakhodet... har gått sæ ganske mye tel da....
3godklumper Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Du gjør ikke noe galt. legg ett teppe under halve kroppen, om naten slik at trykket kommer mer på siden av hodet. Samme gjelder hvis hodet er skjevt. Da flytter man vekten til den siden sm ikke er favoritt. Men veldig vanlig dette
hårsår Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2007 Takker for svar. Blir helt bekymret jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå