Gå til innhold

Kan ikke alle som har tatt privat UL i oslo/Akershus området legge inn hvor, og pris???


Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

Virker som det er så mye forskjellige priser, så hadde vært greit å finne ut hvor det er billig! jeg gidder ikke betale over 1000 kr, om jeg kan få det for halvparten et annet sted =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ennå ikke vært på det, men har bestilt time på Majostuaklinikken til privat UL (vanlig, ikke 3D). Koster kr 1.200.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært på Majorstua klinikken. Kostet 1200, fikk høre og se hjertelyd, beregnet ny termin, se spira og få med et fargebilde av den bittelille. Var absolutt verdt det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må ganske langt ut av byen for å få privat UL til under tusenlappen. Eneste stedet jeg har hørt om som er rimeligere er en her inne som bodde i Tønsberg og gjorde det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, i forrige svangerskap tok jeg tidlig UL hos Bjørn Heggelund i Lillestrøm (holder til på Åråsen stadion), kostet 500 kr uten henvisning. Dette var på høsten 2005.

Jeg syntes Heggelund var veldig hyggelig og flink ved UL jeg tok den gangen. Skal til han denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...