Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. januar 2007 #76 Skrevet 13. januar 2007 Må le jeg:)) Nå leste jeg kun de første innleggene fra de anonyme. Og jeg sitter igjen med en følelse av at det er samme person som "prater" med seg selv. Uff,mye rart her inne*ristepåhidet*
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #77 Skrevet 13. januar 2007 Hva gjør du om jenta di er lesbisk og ikke vil være prinsesse???Mange lesbiske er maskuline.Eller at jenta di ikke gidder å være mamma jente. Er ikke MOT lesbiske altså...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #78 Skrevet 13. januar 2007 nei, min kjære samboer er fortsatt ved min side han, fridde faktisk til meg på nyttårsaften :-) :-) og nei, han også ønsket seg mest en jente siden hele hans familie stortsett består av gutter :-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #79 Skrevet 13. januar 2007 Ha! Det er bare noe han sier! En kjennsgjerning at alle menn ønsker seg gutter... Han er nok rimelig skuffet inni seg. På samme måte som du ville vært uten din datter. Tenk på det du....
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #80 Skrevet 13. januar 2007 Herregud, kan vi kutte ut å dytte denne opp nå eller?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #81 Skrevet 13. januar 2007 Chanelle2: Du snakker om å være vakker innvendig. Hva med deg som KONDOLERER datteren til HI. Du er vel klar over at å kondolere betyr å vise medfølelse ved noens DØD??? Som om du hinter om at hi`s dattet her det bedre uten hi.... Du skal passe deg litt nå, og ikke krysse denne grensa.....Du kan missoppfattes vet du...........
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #82 Skrevet 13. januar 2007 Enig! Chanelle 2 bør passe seg nå. Klage er sendt.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 13. januar 2007 #83 Skrevet 13. januar 2007 Ventet vel denne;0) I ordboka står det: kondole're v2 (fra lat., av *kon- og lat. dolere 'føle smerte') utrykke sin medfølelse i en annens sorg Kan ikke drømme om annet enn at HI's datter kan oppleve å bli skuffet over sin mors synspunkter seinere i livet! Og om hun da sørger, er vel det ei heller så rart. Har ikkeno med dødsfall å gjøre i denne sammenheng, bare sorg;0) Tenk nå om hun, Gud hjelpe meg, f.eks. skulle komme til å gi mormor en dattersønn?!? Ja, da vil hun behøve min dypeste medfølelse....
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 13. januar 2007 #84 Skrevet 13. januar 2007 ......OG du kan bare skrive med nick...din feiglus;0) Lover å ikke bære nag!!
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 13. januar 2007 #85 Skrevet 13. januar 2007 HERREGUD!!!!vær glad du får et frisk og sunt barn dame....at det går ann...nå ble jeg skikkelig provosert..å d skal en del til at jeg blir det..jaja..bedre lykke neste gang..hehe
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #86 Skrevet 13. januar 2007 Stakkar lille gutten du eventuelt føder en gang i fremtiden da... jeg har gutt, og gutter er supre! men kunne ikke falt meg innn å skrive et innlegg om hvor trist jeg ville blitt om mitt neste barn ble en jente!! jeeeZ! flotters at du er gled for jenta di, og hu er sikkert kjempeskjønn, men hold trangsyntheten din for deg selv please! takk!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #87 Skrevet 14. januar 2007 Så du ville heller hatt en "grønnsak" av en jente enn en frisk og velskapt gutt. Herregud, du må være fjortis!!!!
Gjest -lilly- Skrevet 14. januar 2007 #89 Skrevet 14. januar 2007 Du kan ikke være mye god i hodet du HI...... Hvis ikke dette er en spøk så synes jeg virkelig synd på deg. Går ikke ann å skrive noe sånt da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå