Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #51 Skrevet 12. januar 2007 Tjii hiii, ja ikke sant. Tydelig hvem som er dur....*fniiise*
Vestlandske meierier A/S Skrevet 12. januar 2007 #52 Skrevet 12. januar 2007 jeg burde vel være fryktelig sur jeg da som "bare" har gutter?? hehe...
Frk.Forvirret Skrevet 12. januar 2007 #53 Skrevet 12. januar 2007 Jeg vet mer enn deg, for jeg har en av hver! Og det er like stas uansett:-). Syns du er umoden, jeg. Og stakkars gutt hvis du får det neste gang , som må leve med at mammaen hans skulle ønske han var blitt jente i stedet.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #54 Skrevet 12. januar 2007 Å stakkars deg - bare gutter - det må jo være forferdelig! he he Kjønnet spiller vel ingen rolle, det viktigste må jo være å ha et flott barn som man blir glad i. Hvis man ikke ønsker barn av ett av kjønnene må man skjønne at det er litt av risikoen ved å lage barn, man kan ikke bestemme kjønnet selv (med mindre man reiser til Spania da...) hihi
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #55 Skrevet 12. januar 2007 Hei du duste-anonym som sier at vi guttemammaer blir sure og jente mammaer er enige. Ville bare si at jeg IKKE VILLE HA JENTE og er kjempeglad for jeg fikk gutt! Og: JA jeg blir sur på sånne innlegg som er skrevet av fjortisser som tror de vet svaret på alt og at det de mener er den eneste absolutte sannhet. Syns det er klisse-ekkelt med dere rosa-gale jente-mammaer som absolutt skal kle jentene i kjoler hver dag og alt skal være i rosa. Er utrolig glad jeg har gutt og kan variere mer i farger og stiler... Ville ikke kledd jenta mi (hvis jeg skulle få en en gang) i kjoler for det er jo bare tull! De sklir jo bare opp og legger seg som en tjukk pølse rundt magen og kan umulig være noe behagelige for de stakkars småjentene. Dessuten blir de nok kalde i stumpen av å gå med kjole. Nei, takke meg til tøffe gutter med olabukser og capser! Dessuten: er det bare pga klærne de derre fjortissvenninnene dine vil ha jenter/flere barn - så de kan kle opp dokkene sine??? djeeesussss men nå må jeg nok desverre også være
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 12. januar 2007 #56 Skrevet 12. januar 2007 Er du sånn som lever gjennom ungene dine du da...? Unger er heller ikke noe slags statussymbol!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #57 Skrevet 12. januar 2007 Du anonyme som skriver djeeeessuusss Hører iallefall at du IKKE har jente. Kjoler i ball rundt magen.... Hæ? En problemstilling jeg ikke har møtt på enda, og min pike er 12 mnd. Kalde på stumpen....?? Du er jammen uvitende du., Spar deg for å komentere ting du heilt ÅPENBART ikke har peiling på!! Ha en trivelig kveld.
Frk.Forvirret Skrevet 12. januar 2007 #58 Skrevet 12. januar 2007 Du anonym, er det du som er hovedinnleggeren?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #59 Skrevet 12. januar 2007 bra jobba å skjønne at jeg ikke har jente. Siden jeg ikke skrev det liksom. Jeg har faktisk peiling på mye mer enn deg! ha! djeeeeeeeesussssss igjen!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #60 Skrevet 12. januar 2007 Seriøst, "anonym"... hvor voksen er egentlig?? Eller har du drukket? signer med "lillegull og meg"
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #61 Skrevet 12. januar 2007 herregud da så provoserende er vel ikke dette innlegget. jeg er enig med hi...er overlykkelig for at jeg fikk jente. hadde sikkert sagt det motsatte om jeg fikk en gutt.. det er vel bare hyggelig at hun gleder seg over det hun har... jeg er helt sikker på at hun ville hatt en annen mening om hun hadde fått en liten gutt... det er så mange illsinte folk her inne. slapp av litt da..
JADDAjada Skrevet 12. januar 2007 #63 Skrevet 12. januar 2007 har ikke lest alle innleggene, men-haaaaallo hvorfor skriver du sånne innlegg? og besvarer dem selv... alle ser jo at det er du som er anonym på de 2 første som svarer...ha ha ha ha ha så noen som skrev at håper ikke jenta de arver din IQ...er så enig!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 12. januar 2007 #64 Skrevet 12. januar 2007 At det går ann! Ja,ja
Uwimana Skrevet 12. januar 2007 #65 Skrevet 12. januar 2007 hun som har skrevet innlegget mener nok bare å kødde her inne, men viser jo at hun ikke har spess høy iQ uansett!!
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #67 Skrevet 12. januar 2007 Håper du aldri får en gutt.Grøsser.... Men jeg ønsker selv en jente,men det er pga har tre gutter og en jente.Men skal ikke ha flere barn da...Elsker alle like høyt uansett kjønn. Hadde ett lite ønske om jente første gangen,men da jeg fikk se gutten min for første gang gråt jeg av glede .
Maya1986 & Leah Marikken<3 Skrevet 12. januar 2007 #68 Skrevet 12. januar 2007 Noe så jævli å si. Vær glad du har fått et FRISKT barn! Samme rakkern om det er gutt eller jente. Æsj, noe så grusomt å si
Bambino&brødrene Skrevet 13. januar 2007 #69 Skrevet 13. januar 2007 Var kanskje en dukke du burde hatt.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #70 Skrevet 13. januar 2007 er enig...kanskje du burde fått deg en dukke i stedet! jeg er også kjempe glad for jenten min, men hadde vært AKKURAT like glad om jeg fikk en gutt..det viktigste er at babyen er frisk.... og om babyen ikke hadde vært frisk, så hadde jeg vært akkurat like glad i babyen min forde om.... en eg kjenner fikk en gutt for noen år siden..når jeg ble gravid i fjord så sa hun at det ble urettferdig hvis jeg fikk jente først...jeg sa paff tilbake at det betyr absolutt ingenting hvilke kjønn jeg får... hun er nå drit sjalu på meg som har jente...syns så synd på den lille søte gutten hennes....
hollering Skrevet 13. januar 2007 #71 Skrevet 13. januar 2007 Hade ikke tenkt å svare,men merker at jeg ler av deg...hahahaha "Det er noe heilt spesielt med båndet mellom mor og datter kontra mor og sønn." det vet vel du ingen ting om vel,eller???? Jeg har en datter på 10 år og vi har det supert,har også vært så heldig å få en liten sønn nå,og vet jo at jeg kommer til å få akkurat det samme forholde til han når han vokser opp.... Innlegget ditt sier jo bare litt om hvordan person du er,altså mindre smart,sorry men det mener jeg. Synes faktisk synd på jenta di som må være "din lille prinsesse" stakkars,håper du vokser opp sammen med dattern din,tør ikke tenke på for en dolle hun vil bli...hihi
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 13. januar 2007 #72 Skrevet 13. januar 2007 Kjære HI... Kan ikke annet enn å kondolere datteren din, for å ha fått tildelt en så til de grader snever mamma! Stakkars lita "prinsesse"... Om hun overtar dine holdninger, så blir hun ikke spesilet vakker innvendig, du... Du fnyser bare, og sier at du må få mene det du selv vil. Klart det! Men jeg håper inderlig, for din og hennes del, at du får mer ballast i livet etterhvert. Da innser du forhåpentligvis en vakker dag hva det egentlig er du sier her... Kan ikke annet enn å heller anbefale deg en "BabyBorn" fra Ringo neste gang. De har massevis av fine kjoler som tilbehør. Ønsker tilslutt DIN DATTER lykke til videre..det vil hun trenge..... Ps; for ordens skyld.. Du antar sikkert at alle som taler deg imot ikke har døtre. Det har jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #73 Skrevet 13. januar 2007 hehe...HI her. Jeg og en vennine leeeeeeeeerrr her vi sitter! Mange av dere burde begynne på lykkepillen, er jo helt hormonelle bomber..haha.. stakkars barnet ditt / barna dine som blir oppdratt av slike overhysteriske kjerringer uten hjerne! Er ikke akurat skremt av innleggene deres, skriv HVA dere måtte finne på, mener det jeg mener. Vil aldri ha en gutt!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #74 Skrevet 13. januar 2007 Må bare si som Chanell over her; kondolerer til datteren din... :-) Og ingen som prøver å skremme deg vel? Men tror de fleste her skjønner hvor skoen EGENTLIG trykker... Du har kanskje en samboer som egentlig ønsker seg en gutt? Eller enda verre...samboer forlot deg kanskje fordi du ikke klarte å bære frem en gutt?? Du og venninNen din får bare le videre. Du har ihvertfall gitt mange her en god latter... Hilsen ei som har tre døtre, men som fokuserer på andre ting enn kjolene deres...
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #75 Skrevet 13. januar 2007 Nå får du faen meg gi deg altså ! Unnskyld meg, men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå