♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 12. januar 2007 #26 Skrevet 12. januar 2007 Jeg fikk en jente første gangen, så nå når jeg ble gravid igjen, så håpet jeg litt på at det var en jente jeg bar på. Men det viste seg å være en gutt, og det er jeg kjempe glad for, for han er så deilig og god. Tror ikke det spiller noen rolle hvilket kjønn det er, du smelter uansett med en gang du får babyen i armene likevel..)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #27 Skrevet 12. januar 2007 Hei HI her. Er ikke dette et forum der man kan si sine meninger uten og bli plyndret av sure tryner!? Jeg er glad jeg har ei jente og IKKE en gutt slik er det bare. Men om jeg skulle fått en gutt engang så hadde jeg jo elsket han også.! unskyld meg men noen her er J.... nærtagende!!! Kansje jeg er litt ekstrem når det gjelder dette, men kom ikke her og si at de fleste damer har ofte lyst på EN datter sånn inderst inne!! Typisk lilleput norge...er glad jeg har meninger og tør stå for dem:-)
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. januar 2007 #28 Skrevet 12. januar 2007 Er jente og har ikke det minste lyst på jente i forhold til det å ha gutt. Har ingen preferanser i det hele tatt - bortsett fra at jeg nok tror det er lettere å ha gutt når tenårene og puberteten nærmer seg. Når det er sagt, så er vi vel glad i barna våre uansett og du ville sikkert blitt helt fornøyd selv om du nå skulle fått ti gutter på rad! Men at du tør å stå for meningene dine er jo ikke helt sant, for da hadde du jo turt å signere med nicket ditt, uansett hvor mye pepper du trodde du kom til å få...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #29 Skrevet 12. januar 2007 Ja man kan jo tørre å stå for meningene sine når man er anonym. Tøffa! ..dessuten, det hadde holdt å skrive at du var glad du fikk jente. Blir bare dumt å si at du "IKKE vil ha gutt!!!" når du ikke vet hva du snakker om.
Gjest econia Skrevet 12. januar 2007 #31 Skrevet 12. januar 2007 da vet jeg hva du kan gjøre :-) i spania har de privat tilbud om skille ut jente sædcellene og gutte sædcellene, så der kan du bli kunstig inseminert og få en baby med det kjønnet du aller helst måtte ønske :-) der er dette helt lovlig, billigturer til spania er ikke så vanskelige å finne, og selve behandlingen kan ikke koste allverden heller, det er ikke prøverør det er snakk om, bare sortering da er du garantert sikker på at du slipper å få en gutt, og gjør de feil kan du sikkert saksøke å få erstatning også. personlig synest ikke jeg dette er uetisk, slik som det ble hevdet da dette var en sak på nyhetene. jeg ville selv ha jente da jeg var gravid, uten at det var like sterkt ønske som hos deg, men ut kom en gutt, og det var like greit for jeg tok feil jeg, det var egentlig gutt jeg ville ha ;-)
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #32 Skrevet 12. januar 2007 Jeg ønsket meg i utgangspunktet en gutt, mye fordi jeg tror det er enklere å ha gutter enn jenter, særlig i tenåringsalderen som ble nevnt. Var sikker på at jeg skulle få en gutt da jeg ble gravid, men da vi var på ultralyd fikk vi greie på at det var ei jente! Haha gjett hvem som gråt av glede fordi hun skulle få ei jente, jo det var meg. Tror det ikke spiller noen rolle, men kan forstå at de som har f.eks to gutter ønsker seg ei jente ved tredje forsøk.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #33 Skrevet 12. januar 2007 Jeg synes norskkunnskapene dine sier litt om din intelligens. Det lyser jo teit av deg. Jeg tar meg absolutt ikke nær av din holdning, men synes også synd på den eventuelle gutten du engang får. Tenk å ha en mor som tenker sånn da! Jeg fikk gutt og han er helt nydelig, men det viktigste er at de er sunne og friske!
Aga:-) Skrevet 12. januar 2007 #34 Skrevet 12. januar 2007 Hm. Jeg er kjempeglad for at jeg har begge deler, jeg. Nei, jeg er kjempeglad for at jeg i det hele tatt har barn:-)
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #35 Skrevet 12. januar 2007 Hvis du har meninger og tør stå for dem, så stå fram med nicket ditt da! Dessuten så sier du noe helt annet her enn i ditt første innlegg, for der ville du så absolutt IKKE ha gutt....
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #36 Skrevet 12. januar 2007 hahaha...dere er jo helt på tur:-) snakke om å bli engasjert i min mening!! leeeeerrrrrrrr her:-) ja, kansje jeg skal ta tur til den klinikken i spania?? haha...har jo en jente, vil ha en jente til og til slutt vil jeg ha en gutt:-) haha...har du vært i spania og blitt befruktet selv econia??! :-)
R1972 Skrevet 12. januar 2007 #37 Skrevet 12. januar 2007 Enten er du stokk stein dum, eller så liker du å provosere. Hilsen en som har en av hver og er selvfølgelig like betatt av dem begge, kjønn spiller ingen rolle.
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 12. januar 2007 #38 Skrevet 12. januar 2007 herregud, for en tråd! Nå har jeg ikke vært her inne på lenge, men dette tar kaka... Seriøst?? Jeg har en gutt og ble overlykkelig for å få det. Hadde hele tiden en sterk følelse av gutt under graviditeten og ble glad for å få den bekreftet på 3D-UL. Når man har gutt vil man ikke ha noe annet og det samme gjelder vel for dere jente-mammaer. Utrolig barnslig tråd og irriterer meg allerede over at jeg gadd å svare og dermed dytte den opp. HI virker jo helt dust og jeg HÅPER DU FÅR GUTT neste gang så du skjønner hvs FEIL du tar. hihi ;-)
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 12. januar 2007 #39 Skrevet 12. januar 2007 HVOR feil du tar skulle det være.
PAVEEL Skrevet 12. januar 2007 #40 Skrevet 12. januar 2007 jeg er kjempeglad for at jeg ikke kjenner et sånt menneske som deg jeg.....for makan til tosksnakk skal man lete lenge etter.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #41 Skrevet 12. januar 2007 Jeg fikk min strste drøm oppfylt. En JENTE......... Mammas lille jente. Det er noe heilt spesielt med båndet mellom mor og datter kontra mor og sønn. Når sønnen gifter seg er det ikke like lett for hu mor å komme på besøk, eller ta initiativ foverfor barnebarn. Noe heilt annet å være mormor enn farmor. Du får bedre kontakt med din datter enn svigerdatter. Du vil altid være nærmere din datter enn svigerdatter. JEg er så glad jeg har fått en datter. Vil gjerne ha gutt også. Men hadde vert utrolig lei meg dersom jeg hadde fått bare gutter hadde jeg nok savnet å ha en datter. Men nå som jeg har fått en datter kan jeg gjerne få ti gutter. MEn ja jeg ønsket meg mer en jente enn en gutt, og trakk ett lettelsens sukke når de sa det var jegnte. Masse nydelige kjoler.... min datter er nå 14 måneder, og bruker kjoler eller skjørt iallefall 6 av 7 dager i uka. Hun er såååå nydelig. Ei lita prinsesse......
Vestlandske meierier A/S Skrevet 12. januar 2007 #42 Skrevet 12. januar 2007 du må jo være heeelt ute................. Stakkars dine barn dersom du får gutt, vil jo føle seg mindre elsket enn "prinsessa" di........... Men hva gjør du igrunn inne på småtroll 0-1 år dersom prinsessa di er 14 mnd??? Røpet deg vel kanskje der?? BAre tulleinnlegg som er ment for å provosere og jammen jklarte du det gitt!!
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #43 Skrevet 12. januar 2007 Til anonym over her; DUST! Jeg er og har alltid vært pappajente, det samme med min mor og vi har faktisk hatt mye bedre forhold til fedrene våre enn mødrene! Så der tar du VELDIG feil! Så til HI; hvorfor rappet du dette innlegget a? Ingen andre som har vært her lenge nok til å kjenne igjen dette innlegget både fra krangle og et par andre sider her inne? Tror faktisk det er KOPIERT til og med. *fnise*
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #44 Skrevet 12. januar 2007 KJÆRE VESTLANDSKE MEIERIER: Hmmm, så sinden ungen din er mellom 0 og 12 mnd, så er du ALDRIG innom andre fora du da?? Jupp, jeg "hører" til på 1-2 år, meeeen liker å se hva dere driver med her inne også vettu. Og jeg er SUPERSTOLT av prinsessa mi...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #46 Skrevet 12. januar 2007 Og foresten, klart de ikke vil føle seg mindre elsket. Hvordan DU som mor selv kan få det til å tro at det er mulig å elske ett barn merenn ett annet sier vel mer om deg Fru Meieri enn om meg?? Blæææææh
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #47 Skrevet 12. januar 2007 For en diskusjon. Merkverdig at de med GUTTER er sure, og sinte og synes FYYYY, mens de med JENTER er enige om at de er glad for at de fikk jente.... Noe å tenke over.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #49 Skrevet 12. januar 2007 Tjii hiii, så morro å kunne få deg til å le...kniiis Har samma form for humor vi to. Lyst å ta en "peppes" en kveld el?
Me myself and I Skrevet 12. januar 2007 #50 Skrevet 12. januar 2007 Jeg hadde kjempe lyst på jente da jeg fant ut at jeg var gravid. Men det ble en gutt. Det viktigste er at barnet er friskt og det spiller ingen rolle hvilket kjønn det er.. Nå kunne ikke jeg tenkt meg noe annet enn den lille prinsen jeg har. Men har lyst på en jente neste gang, men det er bare for å ha en av hver. Og vet dere hva? denne diskusjonen minte meg om den diskusjonen som var om forovervendt bilsete eller bakovervendt... Like tåpelig begge to, og vi ser jo hvem som er sur eller ikke!!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå