Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 jeg burde vel være glad for at babyen er frisk uansett kjønn, men gud så glad jeg er for at jeg har en nydelig liten prinsesse! det er ikke det samme med en gutt synes jeg, det er noe spesielt med å få en jente...!! har lyst på 1 til om 1 år ca, håper inderlig det blir jente da også, så for jeg brukt alle de nydelige kjolene engang til! har 3 venniner som alle har gutter, de har såååå lyst på jente! kansje er rar, men jeg vil ikke ha en gutt jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Er ikke kjempelettet over at det ikke ble gutt, ble glad så lenge barnet var friskt. Men jeg har alltid tenkt at jeg skulle ha 3 gutter, ville absolutt ikke ha jente. Men nå som vi fikk jente er jeg glad for det, og håper også at jeg får en til, for vi og har så mye klær jeg ønsker å bruke til en ny prinsesse. Så satser vi på at tredjemann blir en gutt, for vil jo ha litt av hvert:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 jeg føler det på samme måte som deg, har en jente og vil minst ha en til, men er litt redd for å få gutt neste gang...uff høres jo helt teit ut, men jeg er litt redd for å bli skuffet visst jeg får en gutt neste gang. men så har vi bare jenter i fasmiliene våre også så kan jo være derfor....
♡ A & E ♡ Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Du tror ikke det hadde vært mulig at når du så din nydelige lille gutt for første gang at du ikke hadde brydd deg om det var gutt eller jente?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Du har helt rett, Mamman til Alexander! Hadde jeg fått en gutt første, hadde jeg sikkert vært kjempeglad for det, og foretrukket han foran ei jente.
krølle... Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Hehehe... jeg er helt motsatt! Har fått en nydelig gutt og er så glad for å slippe unna alt det rosa. Hvis jeg noen gang skulle finne på å få flere barn, vil jeg gjerne at det skal være gutter også... Mistenker at man blir rimelig hjernevasket når man får vite hvilket kjønn det er, evt får se mini for første gang!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Herregud, detta må nå være tull????????? Du kan ikke være så dum??
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Eh.. javel.... håper dette er bare tull.... Jeg er så glad for at jeg fikk en gutt jeg gutter er tøffe Hadde nok blitt like glad for en jente, men nå er jeg guttemamma, og stortrives med det Kan ikke forestille meg hvordan det er å ha en jente.... Nettopp fordi jeg har en gutt ! Vil gjerne ha en av hver en gang jeg, men 2 gutter er helt fantastisk det også Håper du aldri får en gutt da hovedinnlegger, han må føle seg ganske uønsket.... Gutter og jenter er like spesielle !
Vestlandske meierier A/S Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 signerer deg juni stjerne... Er det mulig sier bare jeg!! Det er vel akkurat det samma, en blir like glad i dem uansett, har lyst på begge deler jeg da, så lenge de er friske er alt vel!!
hårsår Skrevet 12. januar 2007 #11 Skrevet 12. januar 2007 Herregud! Håper ikke jenta di har arvet IQen din!
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #12 Skrevet 12. januar 2007 Jeg håper virkelig at dette bare en tull, for det må være det dummeste jeg har hørt ! Direkte stygt syns jeg... Får helt vondt inni meg jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #13 Skrevet 12. januar 2007 "noe spesielt med å få jente". Hva da? Du vet ikke hvordan det er å få en gutt gjør du vel? Synes dette var et meningsløst innlegg, og hvis du ønsker deg en ny jente for å få brukt de søte kjolene en gang til.. vel, du kan jo kjøpe en babydukke kanskje?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #14 Skrevet 12. januar 2007 Hadde du fått gutt først hadde du sikkert sagt at du aldri ville ha jente.. Men hvordan kan du vite det når du bare har fått barn av ett kjønn?? Er like bra å få jente som å få gutt og omvendt. Jeg ville ikke vært forruten noen av dem!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #15 Skrevet 12. januar 2007 Herregud for et provoserende innlegg!!! Du kan ikke være riktig vel bevart!! Jøsses.......
3godklumper Skrevet 12. januar 2007 #16 Skrevet 12. januar 2007 Dummeste jeg har hørt!! Hold sånt idioti for deg selv. Peller du nese på bussen eller? Forteller fremmede at de er stygge? Erter tykke/tynne? Nei? Kanskje fordi enkelte ting tenker man stille for seg selv..Eller gjør i skjul.
energica Skrevet 12. januar 2007 #17 Skrevet 12. januar 2007 Oh My God.. Deg er det vel helt over for ( hilsen gubben min )
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #18 Skrevet 12. januar 2007 syns jo i grunnen litt synd på deg siden du har den holdningen.. jeg har to gutter og kunne aldir tenkt meg å si noe slikt som du gjør nå.. får jo håpe du ikke får gutt da, for den gutten sin skyld..
BettyBoob Skrevet 12. januar 2007 #19 Skrevet 12. januar 2007 Hjelp! Er overlykkelig over at jeg fikk gutt jeg!! Men hadde blitt like overlykkelig over å få en jente. Ærlig talt, spiller da absolutt ingen rolle gjør det det? Høres ikke så veldig voksent og gjennomtenkt ut spør du meg. Skikkelig diskriminerende faktisk! Og som sagt over; håper du aldri får en gutt! og det er ikke fordi du ikke vil ha det....
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #20 Skrevet 12. januar 2007 Tenk hvis du noen gang skulle være så uheldig å få en gutt, stakkars liten så uønsket han må føle seg... Håper du aldri får en sønn da! Til opplysning så finnes det faktisk masse fine gutteklær også... Kjoler er ikke alt...
Stratos med 3 barn Skrevet 12. januar 2007 #21 Skrevet 12. januar 2007 Lenge siden det har vært et så tåpelig innlegg her, men nå kom det jaggu!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #22 Skrevet 12. januar 2007 Jeg er totalt enig med hovedinnlegger, synes ikke at hun skal få så mye pes. Må jo få si hvordan hun føler det, står respekt av å være så ærlig tross alle andres fordommer. Den eneste forskjellen på meg og HI er at jeg føler det samme for gutten min.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #23 Skrevet 12. januar 2007 Altså, jeg kunne skrevet det samme, men om gutt selvsagt. De fleste ønsker seg jo selvsagt gutt som førstefødt )
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #24 Skrevet 12. januar 2007 Da kunne HI stått fram med nick da... Når hun tydligvis føler så sterkt for det, og syns det er så ok....
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #25 Skrevet 12. januar 2007 "de fleste ønsker seg naturligvis gutt som førstefødt" ??? hvor mange idioter er det i denne tråden?? eller er det samme anonym hele veien?? visste ikke at de fleste ønsker seg gutt først nemlig.. trodde de fleste er fornøyde med hva de enn får jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå