Gå til innhold

"snart prøver?" forum..?

Anbefalte innlegg

Hvorfor heter dette forumet "mannen ikke klar?"

Det hadde vært sååååååå mye bedre om det kunne hete "snart prøver?" og romme alle oss andre som må gå og vente utolmodig også. :( Føler teksten over er veldig feil for oss i alle fall, ettersom typen elsker barn og vil ha mange (gjerne med en gang).

Det bør jo være en overskrift som i tillegg rommer dem som må vente med prøvingen av økonomiske årsaker +++?

Jeg passer jo ikke helt inn på Bli Gravid helle lenger, ettersom de fleste "snart prøver?" folka har flagget ut hit... :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7760078-snart-pr%C3%B8ver-forum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

HELT ENIG! Jeg verker etter å begynne å prøve, har vært babysyk mer eller mindre siden før jeg var 20... Men først ville jeg bli ferdige med studiene, og under studie fant jeg ut at typen hadde en annen, og så gikk det et år før jeg klarte å se lyst på livet igjen.

Hadde aldri trodd det var mulig, men så fant jeg Mannen i mitt liv og jeg skjønte fort at denne gangen var det riktig. Jeg syntes ikke han kunne fri fort nok, men han ville tydeligvis vente til vi fikk jobb på samme sted og kunne flytte sammen... Nå skal vi gifte oss til sommeren, så snart kan vi endelig begynne å prøve!!! Har lyst til å begynne med en gang, men kjolen er jo kjøpt,tenk om det skulle slå til med en gang?

Dermed er jeg stadig innpå og leser og grubler, passer ikke inn under BliGravid og heller ikke her under Mannen ikke klar...

Nå er jeg snart 29 og redd for at prøvingen kommer for sent og at jeg ikke virker osv... Hadde aldri tenkt å vente så lenge, men sånn kan det gå...

Annonse

Hei

Jeg er nettopp fylt 30 og har noen av de samme følelsene som deg. Tenk om det tar tid nå, hva om jeg ikke virker osv. Krysser fingrene for oss begge, det går jo helst bra da!

Jeg har en samboer som visst trenger noe ekstra måneder (år???!!!) på å bestemme seg, det er grunnen til at jeg fortsatt er "vil-bli-prøver"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...