Gå til innhold

Hjelp meg noen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går begynte dagen med vondt i korsryggen og menssmerter, dette kom ikke regelmessig. Utpå dagen fikk jeg stikkinger/trykk oppe i skjeden, dette var veldig ubehagelig. Trodde det ble bedre i dag, men det er blitt bare værre med stikkingene. Kjenner den lille beveger seg langt nede, rett over skambenet.. Tidligere har han vært i full aktivitet midt på magen. Er litt redd for hva som skjer!! Jeg har en datter på snart 3 fra før, med henne fkk jeg 3 cm åpning ca 1 1/2 måned før termin. Kan det være tegn på at noe skjer?? Jeg mener at slike smerter/ubehag som jeg har nå, fikk jeg sist gang også, men ikke før hun hadde feset seg og åpningen allerede var der... Noen som vet?? jeg er i dag 24+5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du- det der ville jeg ikke nølt med. Spesielt med tanke på forrige svangerskapet ditt. Ring til føden, ingen tvil. dette skal du ikke gå og bekymre deg for- mye bedre å vite hva du har å forholde deg til!

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar!:) tror jeg må følge rådet ditt, men vil ikke virke hysterisk heller.

Skrevet

Forstår deg godt med det å virke hysterisk. Men enkelte ganger er det bedre å spørre en gang for mye enn for lite. Dessuten trenger du sikkert ro i sjelen og ikke gå og bekymre deg for dette.-)

Skrevet

Ja, det er sant det du sier. Godt å få støtte fra dere her inne!:)

Skrevet

Gi oss en tilbakemelding da på hva føden sier!

Skrevet

Hysterisk nei.... vet du hva...

hiv deg på telefonen du.. skulle bare mangle..!

Skrevet

Helt enig!! du har sikkert fått ringt nå allerede??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...