Tjorven og Gabriel Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 I går begynte dagen med vondt i korsryggen og menssmerter, dette kom ikke regelmessig. Utpå dagen fikk jeg stikkinger/trykk oppe i skjeden, dette var veldig ubehagelig. Trodde det ble bedre i dag, men det er blitt bare værre med stikkingene. Kjenner den lille beveger seg langt nede, rett over skambenet.. Tidligere har han vært i full aktivitet midt på magen. Er litt redd for hva som skjer!! Jeg har en datter på snart 3 fra før, med henne fkk jeg 3 cm åpning ca 1 1/2 måned før termin. Kan det være tegn på at noe skjer?? Jeg mener at slike smerter/ubehag som jeg har nå, fikk jeg sist gang også, men ikke før hun hadde feset seg og åpningen allerede var der... Noen som vet?? jeg er i dag 24+5.
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Vet du- det der ville jeg ikke nølt med. Spesielt med tanke på forrige svangerskapet ditt. Ring til føden, ingen tvil. dette skal du ikke gå og bekymre deg for- mye bedre å vite hva du har å forholde deg til! Lykke til!
Tjorven og Gabriel Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 Takk for svar! tror jeg må følge rådet ditt, men vil ikke virke hysterisk heller.
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Forstår deg godt med det å virke hysterisk. Men enkelte ganger er det bedre å spørre en gang for mye enn for lite. Dessuten trenger du sikkert ro i sjelen og ikke gå og bekymre deg for dette.-)
Tjorven og Gabriel Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2007 Ja, det er sant det du sier. Godt å få støtte fra dere her inne!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Gi oss en tilbakemelding da på hva føden sier!
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Hysterisk nei.... vet du hva... hiv deg på telefonen du.. skulle bare mangle..!
mamsen til prinsen Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Helt enig!! du har sikkert fått ringt nå allerede??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå