Gå til innhold

Livlig i magan eller mer stille nå på slutten?

currrly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 35+1 og her er det fortsatt mye liv gitt! Men merker jo at bevegelsene er anderledes en før da, ikke så mye tupping og sparking liksom.

Men om 2 uker når jeg er like langt som deg kan det jo være anderledes da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var liksom helt plutselig det forandra seg.. Merker jo det er liv der inne, men på en helt anna måte, mer svake bevegelser på en måte, men er visst ganske vanlig på slutten da så..

Ho sover nok mye mer nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otilie79 **høygravid**

Er 35+2 og her er d fortsatt full fart i magen... Snuppa liker å strekke på seg, og noen ganger er det direkte vondt. Gleder meg til å få henne ut nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mindre liv her men det sparker ikke likedan som før. det bulker seg liksom. er en dag lengere enn deg. 37+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har maaaaaasse liv. Og er der ikke full discodans, så hikker han. Hadde vært deilig med en natts skikkelig søvn for en gang skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her har det vært mye liv, men rytmen har fullstendig endret seg de siste ukene (34+5 nå). Hvis jeg la meg ned etter jobb eller i seks syv tiden, så tok det helt av. Mens jeg var på jobb var det ikke mye jeg kjente. Nå er det full fart mens jeg jobber og rolig på ettermiddag kveld... Og det er litt tråkking i madrassen :-) da jeg legger meg på siden om kvelden og litt smått underveis før det, men ellers virker det som om babyen sover hele ettermiddagen/kvelden.... Liv er det helt garantert, men uvant med denne endringen. Tror det er normalt, så tar ikke helt på vei :-) Kan nevne at jeg har hatt en nærmest 150% stilling i hele høst og at en litt lang juleferie var det som begynte endringen. Og nå nærmer det seg permisjon og et laaaangt roligere liv - i hvert fall inntil lillefrø melder sin ankomst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36+4 og de siste dagene har bølla vært litt roligere enn til vanlig.Er så fryktelig vant til at det er liv og røre omtrent døgnet rundt, så jeg ble faktisk redd da ting begynte å roe seg ned, men nå er jeg vant til det, og hun har sikkert godt av å sove mer enn hun hun gjort frem til nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dag 36+3, og det er skikkelig mye liv i magen, men bevegelsene er mye større enn før. Mer "glidninger" og "bulking" enn spark :) Det er ganske show å ligge å se på magen om kvelden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner bevegelse like ofte - og stort sett like lenge om gangen. Derimot har bevegelsene blitt annerledes, for knøttet har jo sluttet å skifte leie og det er ikke lenger sparking men mer glidende bevegelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...