Gå til innhold

Livlig i magan eller mer stille nå på slutten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

her har det vært mye liv, men rytmen har fullstendig endret seg de siste ukene (34+5 nå). Hvis jeg la meg ned etter jobb eller i seks syv tiden, så tok det helt av. Mens jeg var på jobb var det ikke mye jeg kjente. Nå er det full fart mens jeg jobber og rolig på ettermiddag kveld... Og det er litt tråkking i madrassen :-) da jeg legger meg på siden om kvelden og litt smått underveis før det, men ellers virker det som om babyen sover hele ettermiddagen/kvelden.... Liv er det helt garantert, men uvant med denne endringen. Tror det er normalt, så tar ikke helt på vei :-) Kan nevne at jeg har hatt en nærmest 150% stilling i hele høst og at en litt lang juleferie var det som begynte endringen. Og nå nærmer det seg permisjon og et laaaangt roligere liv - i hvert fall inntil lillefrø melder sin ankomst :-)

Er 36+4 og de siste dagene har bølla vært litt roligere enn til vanlig.Er så fryktelig vant til at det er liv og røre omtrent døgnet rundt, så jeg ble faktisk redd da ting begynte å roe seg ned, men nå er jeg vant til det, og hun har sikkert godt av å sove mer enn hun hun gjort frem til nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...