Gå til innhold

Uke 9 og ingen symptomer....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har det akkurat sånn som deg.... Ingen symptomer og 9 uker på vei. Hadde en tidlig ultralyd i 7. uke, og alt var bra da, så jeg får vel tro at alt er bra. Men jeg må innrømme at jeg bekymrer meg litt over at det ikke er noen symptomer, ja. Men prøver å tenke at jeg er heldig!!! Dette er nr to, og jeg mener jeg iallefall var litt mer kvalm og uvel sist gang....? Ikke at jeg hadde så fryktelig mye symptomer sist heller, men.... Vi får satse på at alt er bra!

Annonse

Hei, ikke vær redd ift hva du leser her inne, det er mange flere det går bra med enn de det ikke går bra med. Det er gjerne de ekstraordinære historiene som kommer fram, ikke når det går bra. Jeg hadde få symptomer i forrige svangerskap, kun litt ømme pupper på morgenen og ble fortere sliten på trening enn vanlig. Ellers alt ok. Hadde et kjempegreit svangerskap - kunne trene for fullt fram til 7. mnd, etter det måtte jeg ta det litt mer med ro pga kynnere. Ikke sykmeldt i det hele tatt - ble selvsagt litt mer sliten på slutten, men det må man jo regne med...

Så ikke engst deg, tenk gode tanker og tenk at du er av de heldige som ikke er kvalm eller har andre plager.

Hei,

Jeg har det akkurat likedan. Merker nesten ingenting, jeg heller. Hadde heller ingen symptomer før magen kom med nummer 1 heller, så jeg tror jeg er veldig heldig:)

Med nummer 1 tok jeg sikkrt 5 tester, for jeg følte meg absolutt ikke gravid. Nå tar jeg det mer med ro. Regner med at alt er som det skal, men at kroppen min er veldig snill mot meg!

Lykke til!

Lite symptomer her også. Litt ømme pupper og litt stikninger i underlivet innimellom..

Har sluppet unna kvalme, men blir fortere sliten. Sover nok også mer nå enn før jeg ble gravid...

Jeg har denne helgen 10 fullgåtte uker, og lurer på når jeg kan begynne å kjenne en mage som vokser?

Har vært på ul mandag som var og alt sto bra til med den lille..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...