Gå til innhold

vic_89

Lotta med novembergutt

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjenner deg ikke og har aldri snakket med deg her inne på bim, men må bare si en ting: Du virker så utrolig allright og fornuftig!! Blir like imponert hver gang jeg leser noen av innleggene eller svarene dine! Har observert mange umodne jenter på bim, og ofte (desverre) trukket den beslutningen at de er så unge - vet ikke hva de gjør osv. Men der kommer du inn og avkrefter den teorien, for maken til fornuftig og klartenkt jente tross alder er det lenge siden jeg har vært borte i!

Babyen din er heldig som får deg til mamma, tror du kommer til å bli en super mor!

hehe, kanskje rart å skrive dette her, men har tenkt på det flere ganger nå når jeg har lest hva du skriver. Du er liksom noe for deg selv når det gjelder tankegang til jenter på din alder:) Stå på! Og er kanskje hyggelig for deg å høre det, enn at jeg bare skal tenke det selv!

Hej så lenge!

Fortsetter under...

åå tusen takk<3 utrolig hyggelig å høre! nåå håper det, jeg skal i hvert fall prøve mitt aller ytterste.. synes ikke det er ideelt å få barn så tidlig pga praktiske problemer, men alt blir ikke alltid som man hadde tenkt..

har lest et innlegg av deg også og jeg ble så glad når jeg så det var noen som klarte å se noenlunde obektivt på ting. alt er ikke bare svart hvitt som mange synes å tro..=/

tusen takk for de positive kommentarene, kjempe koselig å høre<3 vet ikke om du er gravid eller prøver, men jeg tror du vil bli en fantastisk mamma<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...