Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Er 37+0 i dag og den siste tiden har det vært ganske rolig i magen, merker jo det er liv der, men merker det ikke så godt som før, og ikke så ofte heller.. Flere?
Mayra Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Ja, jeg har det sånn. Skrev et innlegg på januar-klubben om det samme, du kan gå inn å lese den tråden.
cec26 Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Det er vel mere fordi det er så trangt om plassen inni der har jeg hørt...Min første var aktiv til siste slutt....
findus Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Hvis det plutselig blir så mye mindre liv at du blir bekymra, synes jeg du skal ringe føden og spørre for sikkerhets skyld. Det pleier de visst å ta temmelig alvorlig. Men det er klart, det varierer jo alltid litt fra dag til dag dette her :-)
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Min jm sa at så lenge dere kjenner litt liv i løpet av dagen, så er det normalt. ca 5spark bevegelser om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå