Gjest Skrevet 12. januar 2007 #1 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg har jobbet noen mnd nå. Og jeg har hatt en del vikartimer (Er lærer i vgs). Vikartimer er jo veldig godt betalt, så gledet meg til lønna. MEN så kommer sjefen og sier at jeg blir lønnet for 100% stilling, men har litt for lite timer til å dekke 100%. Derfor får jeg ikke vikarlønn for disse timene før jeg har fylt opp kvoten min. Vikar i tjeneste. Så da blir det ikke noe ekstra utbetalt, og jeg som hadde gleda meg sånn...Skikkelig demotiverende før vikartimene, gitt Men, men, denne uka har jeg hatt 7 vikartimer, så nå er kvoten fylt opp. Så neste vikartime blir det utbetaling!!!! Jippi!!! Har to kollegaer som er 25%sykemeldt, så vi mangler lærer i 50% for tiden. Og da blir det nok noen timer overtid fremover... DA skal det bli godt med lønn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 13. januar 2007 #2 Del Skrevet 13. januar 2007 idiotisk system...!!! Håper du får mange timer framover nå da, så du får litt ekstra utbetalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #3 Del Skrevet 13. januar 2007 Skjønner jo hvorfor, men det var så demotiverende den dagen. Men nå blir det ikke flere "gratis"timer. Ferdig med oppgave nå da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 13. januar 2007 #4 Del Skrevet 13. januar 2007 yes!!! Om har begynt på en ny... Kortvarig glede ja... Jaja... Du, eg tror den lappen du skulle verve meg til noe...tror den gikk i bosset..-uten at den skulle dit... Hva var det igjen?? Har meldt meg og snuppa inn i 4-5 bokklubber nå..hehe.. kjekt med velkomstpakker!! -Må bare huske å avbestille nå da... Trengte bare være medlem i 3 mnd i noen av de...og trenger ikke kjøpe noe i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå