Gå til innhold

Desember: Arghhhh, så surt!

Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet noen mnd nå. Og jeg har hatt en del vikartimer (Er lærer i vgs). Vikartimer er jo veldig godt betalt, så gledet meg til lønna. MEN så kommer sjefen og sier at jeg blir lønnet for 100% stilling, men har litt for lite timer til å dekke 100%. Derfor får jeg ikke vikarlønn for disse timene før jeg har fylt opp kvoten min. Vikar i tjeneste. Så da blir det ikke noe ekstra utbetalt, og jeg som hadde gleda meg sånn...Skikkelig demotiverende før vikartimene, gitt

Men, men, denne uka har jeg hatt 7 vikartimer, så nå er kvoten fylt opp. Så neste vikartime blir det utbetaling!!!! Jippi!!! Har to kollegaer som er 25%sykemeldt, så vi mangler lærer i 50% for tiden. Og da blir det nok noen timer overtid fremover... DA skal det bli godt med lønn da.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7759746-desember-arghhhh-s%C3%A5-surt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

yes!!! Om har begynt på en ny... :( Kortvarig glede ja... Jaja...

Du, eg tror den lappen du skulle verve meg til noe...tror den gikk i bosset..-uten at den skulle dit... Hva var det igjen??

Har meldt meg og snuppa inn i 4-5 bokklubber nå..hehe.. kjekt med velkomstpakker!! ;) -Må bare huske å avbestille nå da... ;) Trengte bare være medlem i 3 mnd i noen av de...og trenger ikke kjøpe noe i tillegg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...