Gå til innhold

Litt hjelp jenter? lurer på strekkvondt i magen

Anbefalte innlegg

Heia :)

Har vært gravid før, og det er absolutt ikke lenge siden, men nå klarer jeg ikke huske ting rett alikevel.

Har ikke fått påvist noen graviditet ennå, men begynner virkelig å lure.

Har hatt press i magen siden el, litt sånn el aktige smerter, bare på en annen måte.

Og nå i dag begynte det plutselig å dra seg noe sinnsykt etter et nys. gjorde skikkelig vondt rett og slett. I og med at jeg er forkjølet, så hoster jeg mye, og hver gang så sdtikker/ drar det seg skikkelig til nederst i magen. Kan nesten kjennes ut som eggstokkene, men tror det sitter litt lngre ned.

Kjennes nesten ut som når man strekker ut en muskel, også blir det sånn sviende vond følelse??

Bare lurte på om dette kanskje var et tidlig tegn på graviditet jeg egentlig. Kan absolutt ikke huske å noensinne hatt noe sånnt hele 9 dager før ikm... og jeg er bare 5 dpo...?

Fortsetter under...

Hei Lioevr!

Spennende med nye muligheter da! Jeg spottet såvidt på morran 5 dager EL, sammen kvelden begynte jeg å kjenne kramper i magan og disse fortsatte. Fikk faktisk sterkt utslag på EL-test (strimmel) 7 dager etter EL, og første svaaake gr.test 10 dager etter EL. Er dessverre bare å smøre seg med tålmodighet :)

Sender haugevis med baby- og klore-seg-fast-støv!!!!

Klem

9+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...