mamma til yalisa Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Kjøpte disse bringebær kapslene på helsekost, men vet ikke om jeg kan ta dem enda? Er i uke 34 nå Er det noen andre som har begynt med dem rundt denne tiden? Eller burde jeg vente en uke eller to? Takk for svar
Bea80 & Gullgutten Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har lest at du kan ta dem hele siste trimester, men her inne ser det mest ut som folk begynner med dem fra uke 35 Jeg har nettop begynt selv, og jeg er i uke 38...tørde ikke ta tidligere da samboer var borte hehe...... De skal være med på å stimulere livmoren til sammentrekninger (modning) tror jeg og til å trekke seg sammen etter fødsel. Noen hevder også at de skal være gode mot å få en lettere fødsel og unngå rifter!!!!!!!!!!!! Om det stemmer gjennstår jo å se!!!!
mamma til yalisa Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2007 Ja det skal hjelpe til med modning, og lette fødsel. Hørt mye skryt, men vet ikke om virker he he. Får prøve. Hørte også noe om at kunne tas hele siste 3 trimester, men leste flere som sa fra uke 35. Kansje jeg burde vente en uke da?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 på te- pakka mi står det iallefall fra og med uke 35..det sa hun på helse kost også.. jeg begynte selv i uke 38.. vet ikke om det samma gjelder for kapslene som for teen..
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Jeg begynte for en uke siden, er nå i uke 35. Hun i helsekostbutikken sa de kunne brukes de 2-3 siste månedene før termin.... Uansett...jeg har ikke merket noen spesiell forandring så langt i alle fall Kynnere har jeg hatt lenge allikevel, og de har ikke kommet noe oftere eller vært vondere:)
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Hun i butikken sa forresten også at bringebærkapsler kan stimulere melkeproduksjonen:)
mamma til yalisa Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2007 Ok. Da begynner jeg :-) Babyen kommer først når den er klar uansett. Stimulerer melk produksjonen også? Det er bra. Jeg har tatt bryst reduksjon da jeg var 18, og hadde lite melk til min 1. Håper at tar seg opp denne gangen, for vil gjerne amme. Takk for svar :-)
nr.2 i februar Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 kan man ta både kapsler og te samtidig?
mamma til yalisa Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2007 Er ikke sikker. Minnes å ha lest det et sted, men husker ikke hva som sto der. Men kansje andre vet?
godiva med 3 gull Skrevet 12. januar 2007 #12 Skrevet 12. januar 2007 Mener å ha hørt kapsler de 2 siste mnd og te de 3 siste ukene. Tror de kan tas samtidig..
tuppen og lillemor Skrevet 12. januar 2007 #13 Skrevet 12. januar 2007 tror det går helt fint å ta kapslene og te samtidig, vet iallefall en som gjore det.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #14 Skrevet 12. januar 2007 Jeg begynte å ta dem i uke 33. Merker at jeg har fått flere kynnere i de to ukene jeg har brukt de, så jeg lurer litt på om jeg skal tørre å fortsette......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå