Gå til innhold

Hallo, lurer på noe ang eggposer...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde mange ved forrige UL, ca 16 som det var fin størrelse på.

Ellers en del små.

Ved uttak fikk jeg ut 20, de små rørte de ikke.

Så jeg vil si du har nok i massevis, selv om det nødvendigvis ikke er egg i alle:-)

Lykke til på uttak!!!

Tror det er mange, men det er ikke noe galt i det. Hadde selv 16-17 eggposer på UL idag. Legen sa at det var bra, men måtte ikke modne flere nå så skulle ned i dose idag og uttak mand. Tenker også på det om det er bra el dårlig men tror det er greit. Jeg spurte legen idag om en fikk dårlig kvalitet på egga når en produserte så mange, men han mente ikke det. Ble nok god kvalitet sa han. Er øm og stinn i magen og stikker. Du da??

Klem

Da blir det nok fine egg skal du se... har du hatt uttak før eller? Jeg skal mest sannsynlig ha uttak på mandag jeg oxo, gruer meg litt, har ikke gjort det før...

Jeg følte meg veldig "rar" de første dagene på sprøytene, kjente at det skjedde ting, men nå kjenner jeg bare at det er ømt når jeg setter meg ned!

Lykke til!

Annonse

hei

jeg hadde 30 eggposer,23 av eggposene var med egg/celler

de var litt skeptiske anngående eggkvalitet først og sa det var litt i meste laget,så jeg ble litt engstelig først..

dagen etterpå ringte de og var kjempe positive ,20 av eggene var befruktet og 14 var egnet for frys..

ønsker deg lykke til,virker jo positivt dette :0)))

hei

jeg skal ha et fryseforsøk til tirsdag og håper egget vil feste seg da :)

jeg har hatt et ivf og et fryseforsøk.

det virker som at egget har vanskelig for og feste seg for alt annet har vært bra.. eggene jeg har satt inn har vært 8delte som visst skal være det opptimale,men men kanskje jeg lykkes nå *håpe* håpe*

jeg prøvde akupuntur før egguthenting og tror det var positivt..

jeg skal prøve akupuntur før dette forsøket,kanskje det vil hjelpe ! :)

håper du for massssssse fine egg og at de alle blir befruktet

lykke til tvi tvi

Hei,

Jeg fikk 6 eggposer på mitt første forsøk, og de fikk ut 5 egg. 3 stk ble perfekt befruktet, og 1 ble satt inn idag, og 2 fryst. Legen sa til oss at det er inviduelt hvor mange egg man produserer, kommer an på hvordan man reagerer på medisinene, og dette kan variere gang til gang. Flere egg betyr ikke bedre kvalitet på eggene heller.

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...