allegodeting=3 Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Hei... Vokser ganske fort om dagen , og den stripa noen får fra bekkenet og opp mot navlen er der alt, pluss at det har kommet to små strekk merker over og under navelen....Jeg har to barnm fra før, og ikke fått noen strekk merker da.. og heller ikke den stripa så tydelig ...så tidlig! ..(uke 11 i dag). dessuten har jeg sterke smerter i underlivet, som sikkert er fordi det vokser og gror inni der Jeg venter ikke tvillinger vel?? hehe..
*RutIetutt* Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har også masse mer voksesmerter enn sist gang, og har allrede begynt å få mage - er 12 +1 i dag...men har sett to ganger på ul at det bare var en... Blir spennende å se da - kan du ikke få tildlig ul for å se det?
☆Lille my* Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Dette vet jeg ikke noe om! men så spennende=) Ønsker dere lykke til=)
allegodeting=3 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2007 Takk allikevel.. hehe Lykke til du også!
allegodeting=3 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2007 JA, det blir spennende.. Takk for svar!! Og lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå