Curry Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Jeg lurer på å kjøpe denne vognen. Har tenkt å bestille den fra Danmark, den koster mindre inkl. frakt og moms enn hos Rudo. Hva tror dere om denne vognen? Er student, så dyrere vogner enn 3000 kr er uaktuelt. http://www.rudo.no/ehandel/detail.aspx?suppNo=200013_34276-3&GrpNo=420
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 jeg hadde traxx jaguar 3,og var fornøyd med det meste... Eneste hvis du har tenkt å bruke vogna lenge kan den fort bli liten.Mulig den med 4 hjul er større.
Blue Lady Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Vi har vært veldig fornøyd med vår hvertfall!!! Dne ble liten litt for fort kanskje men en super vogn og jeg synes den hadde god kvalitet til den prisen!
fråsk Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Jeg kan ikke få skrytt nok av Marlin 3 iallefall. Har hatt den og var superfornøyd! Jeg syns ikke den ble for liten, min eldste brukte den og sov i den til han var to år- da var han en meter lang og det gikk fint. Veldig god å trille, super komfort for barnet, veldig god sittestilling og liggestilling, stor handlekurv med god plass hvis man putter inn fra siden, veldig behagelig styre- kort sagt min favorittvogn blant alle de maaaange vi har hatt på to barn på to år. Måtte selge den fordi vi er avhengig av søskenbrett, og det lar seg ikke gjøre med det styret. DESVERRE må jeg si med store bokstaver for hvis ikke hadde vi kun hatt den vognen. Det er både mannen min og jeg enige om. Han snakker fortsatt om den i ny og ne og kommenterer alltid hvis vi ser en slik, og det sier litt syns nå jeg ;-) Anbefales!
En_av_hver Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Hei. Jeg hadde dette spm inne for noen dager siden og fikk utroli mange svar hvor alle var veeeldig fornøyd. Både med tre og fire hjul:-) Har veldig lyst på den selv. Har du sett den "live"?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 lurer litt på og skaffe meg den vogna selv,men har har di den i sort også? og er di lette og ha med seg på t-baner og buss? det er nemmli viktig ettersom jeg ikke har bil..er di veldig breie eller lange? liker best små vogner med go plass hvis dere kjønner.. er ganske lav også så det er viktig at det går ann og stille styret laangt ned..går det? hehe mange spørsmål her ja...huff håper ikke det gjør noe HI at jeg hopper inn her og legger ut:P
Curry Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2007 Har ikke sett den live, nei. Tror jeg tar sjansen på å bestille den fra Danmark. Håper at den er grei å ta med på buss, vi tar buss hver eneste dag.
fråsk Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har brukt den (Marlin 3) på trikk buss og bane i oslo alltid jeg, ikke noe bedre eller verre enn andre. Det er jo en sportsvogn og ikke en liten trille så litt størrelse får man regner med. Har flere ganger tatt å løftet den inn og ut av de gamle trikkene i Oslo med en tung halvannetåring oppi, i gravid tilstand, så da går det vel for de fleste å komme seg inn og ut:-)
fråsk Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har hatt Marlin 3. Har aldri sett den i sort nei. Den er ganske lik Quinny comfort i både lengde og bredde hvis du vet hvordan de er. Styret kan man stille så langt ned man bare vil, vippes helt ned og innunder kalesjen hvis du skjønner. Det samme andre vei. Veldig godt styre.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #10 Skrevet 13. januar 2007 Enig med fråsk i vognens gode sider - legger til stødig og lett og vil poengtere det med god sittestilling. Leita lenge før jeg fant en trehjuling med så god sittestilling. Hadde først en annen, men den satt ungen krumbøyd fremover i for å se. Det slipper hun i Marlin 3! Dessuten egner den seg godt fra ungen er ganske liten pga full liggestilling.. men bare på mindre, rolige turer da, for ungen kan jo ikke se den som triller, det er et minus før ungen er rundt 1 år. Men, det er et minus at den er så bred - 70 cm er av de bredeste og kan nok være litt mer vrient på enkelte trikker (de gamle typene kjøretøyer), enn de som bare er 50-60 cm. Men, som fråsk og sier, quinny comfort er like bred og den er det mange som har uten å klage på bredden... comforten er jo dessuten endel tyngre og! ..og ikke så stødig heller. Men, vi er godt fornøyd med vogna, både i kjøpesenter og på turer i nærområdet på stier og veier - som var spesielt viktig for oss. Fjæringene var litt stive i starten, men nå har de blitt litt mykere og :-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #11 Skrevet 13. januar 2007 .. og jenta vår er nå 2,5 år og sover godt i vogna som har god plass til pose ennå også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå