Gå til innhold

vinterpose....hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har arvet en voksi pose, men syns den virker litt stor og tungvin, med all knytingen og sånn... Hvilken pose anbefaler dere? trenger man med ull inni?? og vet noen om noen butikker som kanskje har salg på sånne poser??

På forhånd takk for alle innspill:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte voksi til min første og ungen var aldri kald eller klam. Hadde en pose i kunstfiber også, men den ble hun alltid klam i. Jeg kommer til å bruke voksien neste gang og.. Et alternativ er en god dunpose - odenwalder skal iallfall være god!

Skrevet

Jeg var også veldig i tvil på hva slags pose man skulle bruke, men hoppet tilslutt i det og kjøpte voksi på salg- og er strålende fornøyd! Den er veldig grei, med nettopp det at man kan knyte den opp og lufte hvis det blir for varmt, og den er tett og lun rundt hode på knøttet som er en fordel i disse sure tider....

Knøttet trives i den, og blir aldri svett og klam, med mindre jeg har kledt på han alt for mye da ;)

Skrevet

jeg har valgt lammeskinspose... ser ihvertfall ut som d ska bli varmt nok ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Knyttingen på Voksi er bare vane synes jeg, og det er ingen andre poser som er så varme. Min sønn sover ute i voksi i strømpebukse midt på vinteren.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi skal ha Odenwälder Lammy XL, dunpose med avtagbart lammeskinn. Da kan man også variere med å bruke kun dunposen, eller kun lammeskinnet :-)

Skrevet

Voksi Aktiv!!

Den er uten knyting og den er helt GENIAL, de har en side der du får god demonstrasjon på funksjonene til Voksi Aktiv på video:

http://www.voksi.no/2006/index.php?page_id=1158&PHPSESSID=a5743a51b9a7bdb7c781585920c95127

Den leveres med bæreplate og stropper slik at den kan fungere som bærebag, den er ganske dyr, men verdt pengene. Kan forøvrig være verdt å nevne at den passer best i stor vogn. Vi bruker Simo Duo, og i den passer den helt perfekt!!

Når barnet blir større, i skolealder, kan posen brukes som sovepose, så denne har du leeenge! :)

Skrevet

Har brukt voksi pose til gutten vår og skal gjøre det neste gang. han var alltid god og varm uansett temp ute og sov veldig godt i den. Synes også den så veldig kronglete ut i begynnelsen, men når man blir vant til den er den helt super.

Gutten vår brukte den til han var 20 mnd, når han slutta å sove på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...