Gå til innhold

Kan man jogge med bugaboo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer paa om bugaboo kan brukes som joggetrille. Annet med den ser helt supert ut (annet enn prisen, da) men det er noe vi lurer paa. Lurer da spesielt paa den nye "Gecko" modellen, men tar gjerne imot erfaringer med "Frog" og "Cameleon" ogsaa. Hvis den kan det--hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jogger ikke selv - men klarer ikke helt å se for meg at det kan gå. Pga at feste på baggen og sportsdelen ligger på midten, så tror jeg rett og slett at det vil bli litt ubehagelig for barnet, det vil bli veldig mye risting - tror nok en trehjuling egner seg best til jogging!

Bor du i New York? - da Bugaboo vognen for deg, den er perfekt i by!!!

Skrevet

Vi bor rett utenfor New York, men skal tilbringe et aar i Norge og Tyskland etter at barnet blir foedt, i forbindelse med jobben til mannen min. Synes egentlig bugaboo vognene er i dyreste laget for det vi vil ha--men saa er de jo lette og gode aa reise med, da. Skulle gjerne slippe aa kjoepe mer enn en vogn--det hadde vaert fint med en som kan brukes til alt. Vurderer ogsaa en Urban Mountain Buggy (tror det heter Urban Jungle i Norge) fordi den er god aa jogge med. De er litt stoerre, men det hadde kanskje vaert det lureste...

Skrevet

Ha, ha - ganske komisk, har faktisk en Urban jungle jeg også. Fantastisk vogn å trille og egner seg sikkert ganske godt til jogging!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...