LB83 Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 hei, jeg lurer på om noen vet noe om dette. hun er 3,5 mnd og avføringen tidligere i dag så vanlig ut, men nå skiftet jeg nettopp og da hadde hun bæsjet litt. ikke så mye, men jeg så at det var veldig slimete. liksom en klomp som lå i bleien. har sett slim i bleien før, ikke så mye da. er dette vanlig eller?
hårsår Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Jenta mi har hatt slimete avføring 1 måned nå, og har hørt at det er tenner. Ikke sett noen tenner ennå, men hun klør og sikler veldig. Hun er 3,5 mnd gammel.
LB83 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 kan høres ut som det. hun sikler og klør mye hele tiden,har holdt på ei god stund og i går var hun helt vil med hånda inne i munnen. tilogmed når hun spiste av puppen måtte hun inn med hånda.. veldig sutrete og hadde ingen god dag. vært bedre i dag da, så det er vel noe som rører på seg der inne. ser ikke noe enda da. har sett litt slim i bleien tiligere også, men ikke så mye som i dag. masse gult slim.
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 når man har en infeksjon i magen så kan avføringen bli litt slimete. det er liksom siste rest av det som skal ut.
Fjusa Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Når jenta mi var lita hadde hun slimete avføring når hun hadde masse luft i magen. HS sa at dette var vanlig. (Det var mens hun bare fikk MM)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå