Mammaen til ... Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Hei, Jeg vet at de selger billig garn på butikker som Rema, Nille og Europris. Er det noen som vet hvilke garnmerker det er som selges på disse butikkene?
*bubbs* Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Det er deres egne merker tror jeg. jeg har både brukt Nilles babyull og Europris. Veldig bra. Merker ingen forskjell fra det jeg får på husfliden..
er det muuulig Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 på rema selger de mor-åse garn.... nille selger, gjestal baby-ull, vestlandsgarn, østlandsgarn, topp-t-tå, silja og noen andre... europris er jeg ikke sikker på... om du har spesielle mønnster du trenger garn til så anbefaler jeg å kjøpe det riktige garnet som skal til mønstret...har såå mye å si for hvordan resultatet blir....koster litt mer...men er evig verdt det! jens hoff har så salg på en rekke garn typer. og det er mulig å gjøre noen kupp der frem til mandag...
er det muuulig Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 der er forskjell på gjestal baby-ull fra nille og på dale baby-ull på jens-hoff, husfliden og andre garn-butikker...dale er mye mykere og en smule tykkere.
*Kattemor* fikk jente Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Rema selger Mor Åse garn, som er produsert hos SandnesGarn. Nille, Europris og Max 20 selger garn fra Gjestal.
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Europris har eget merke, men det er bra. Har strikket masse i babygarn derfra og oppskriftene deres er ganske fine også. Ellers er det salg på www.sparkjop.no (og i butikkene deres). Se på nettsidene deres under hus og hjem så ser du hvilke typer garn de fører.
Luka har 4barn♡ Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Må bare si at jeg syns garnet spar-kjøp har, er ganske bra. I alle fall til den prisen. Er du glad i å strikke, blir det fort litt dyrt i vanlige butikker. Dessuten har spar-kjøp en del mønster på garn som du kan kjøpe uten at du kjøper garn, og de har MYE billigere pinner. Ingen vits å betale masse når du ikke trenger det. Men selvsagt, jeg er enig i at de vanlige garnbutikkene har mer utvalg både i typer, farger og kvalitet. Men det blir innmari fort veldig dyrt syns jeg.
*Kattemor* fikk jente Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Spar-kjøp får også sitt garn produsert av Gjestal spinneri. Så man kan si at garn man kjøper på spar-kjøp, europris, nille og max 20 er samme greia, bare se på fargekartet og nummrene. Bogerud tekstiler selger også dette garnet, som i hovedsak heter Vestlandsgarn. Babygarnet er også det samme som hos Gjestal, og der heter det babyull.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 Sier meg ening med Luka har 4barn - sparkjøp har mange bra garn. Er enda noen der eg ikke har brukt. Var på www.sparkjop.no her om dagen og fant ut at dei hadde 20 % på garn. Og det er litt å spare når en kjøper garn for mange hundre kroner om gangen. Og på internett fant eg 4 oppskrifts hefter til 29,50 kr. Det er alltid inspirerende med nye oppskrifter. Så eg venter nå på pakken min. Ut Januar har dei 20 % på garn. Kjøper heller inn litt ekstra nå for å spare noen kroner. "ei krone her og ei krone der"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå