Benni-min Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Jeg lurer litt på om en burde gi brød til unger som ennå ikke har tenner. De kan jo smatte på brødet,men de må jo svelge bitene forholdsvis hele, eller? Har et tantebarn på 9mnd, han vet jeg ikke om får brød, men lapper, vafler og pannekaker og slike mye ting,og han har ingen tenner ennå. Setter ofte i halsen for han vil ha alt på en gang hehe. Burde en vente til ungene har noen tenner før vi gir mat som må tygges? Vår sønn er ennå alt for liten til slikt, men tenker litt når han får noen måneder til på seg. Når begynte dere å gi brød?
-carina- Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Dette lurer jeg også på (faktisk gått og tenkt at jeg skulle lage ett innlegg om det i dag...) Så jeg dytter den til toppen, jeg! )
2prinsesserogbim Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 eg gir brød til mi jente, ho er 6 mnd og ville absolutt ikkje ha grøt i det heile.. ingenting så eg gav ho skive med leverpostei, det går supert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå