Gå til innhold

Da har jeg vært på Ultralyd:):)

Anbefalte innlegg

Å, det var så gøy!!

Alt står bra til med den lille. Det er en gutt:) Det er så merkelig. Har ei jente fra før så det er vanskelig å tenke seg at det kommer en gutt denne gangen.

I dag har vært den beste dagen på lenge. Har vært så bekymret for om alt står bra til i magen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7758695-da-har-jeg-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så utrolig artig da!! Jeg skal på UL neste onsdag og klarer nesten ikke vente. Jeg grugleder meg. Man har jo sine tanker om at kanskje ikke alt er som det skal være. Spesielt siden jeg ikke er sikker på om jeg merker noe liv. Vet ikke hva jeg kjenne etter siden det er første gang for meg. Men det går sikkert fint :) Var jo hos jordmor i går og fikk høre hjerteslagene da. (128/min) Kanskje det tyder på at jeg også venter en gutt? Noen sier i hvertfall at man kan se om det er gutt eller jente etter hvor mange hjerteslag pr minutt. hehe. Kos deg videre!!! :)

gratulerer:) vi var på 3D ultralyd 9januar, vi klarte ikke å vente til ultralyden på sykehuset den 23:) men vi skal ha en liten jente. det var så fantastisk å se at alt var som det skulle og ikke minst å få se den lille jenta på 3D filmene. sitter hjemme å ser på de hver dag. kan ikke tro at det lille mirakelet er inni min mage... helt fantastisk. så nå ser jeg frem til den neste ultralyden den 23..

Annonse

Oj oj oj.. for en dag dette er! Har nettopp sett lille jenta mi, helt rart, nå går det skikkelig opp for meg at jeg blir mamma! Det er så gøy,

øynene mine er helt hovne etter all sippinga i dag. Kundene i butikken skullebare visst :)

Det blir spennede for deg da Fumla, gøy å ha en av hver :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...