♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Har hatt en helt problemfritt sv.skap uten noen som helst form for plager. Bortsett fra halsbrann, som jeg fikk i uke 12 eller noe:p Men i natt, tror dere ikke jeg fikk MEGA krampe i leggen min... Fy faen, det var så vondt det. Var ikke litt ubehagelig liksom, det var bare dritt VONDT! Også ville den ikke slippe..... Så er skikkelig støl/har vondt i leggen i dag... Ellers sover jeg lite, ligger og ligger og ligger i sengen, uten å sovne.... Slitsomt ja;) Og ribbeina mine er vonde... haha, virker sytete dette;) bare å innse at nå slipper jeg ikke unna plagene lenger:D jaja, så fortell meg hva som er deres plager:D KRAMPE er desidert det vondeste hittil:)
persilla med en prins Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Hei! Hadde veldig kramper under forje svangerskap så jeg vet hvor inni H... vondt det gjør.Lurt å stå på benet eller støte mot sengekanten når du får kramper. Lykke til
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 synes ingenting hjelper, må nesten bare opp å hoppe å banne å kauke til det går over hehe. men har bare lest at folk har det i leggene, hvorfor ingen andre plasser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå