Gå til innhold

ikke gratulerer en gang!!

Anbefalte innlegg

Fortalte om spira til svigers i går, og kommentaren var "jaha" fra svigerfar og "la oss feire med en sjokoladebit" fra svigermor. Sistnevnte skjerpa seg fordi vi hadde stesønne min med, og han er jo i ekstase. Etter 20 minutters prat om andre ting spurte de om terminen... Thats it!

I går orket jeg ikke å reagere noe på det, men i dag lurer jeg på om jeg har gjort dem noe vondt... mannen min forsøkte å komme med opplysninger om at jeg hadde vært på UL, og det så bra ut osv, men heller lite reaksjon på det også.

Kunne vel gratulert iallefall!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7758120-ikke-gratulerer-en-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg godt jeg. Hadde også en pussig opplevelse med mine svigers, men de er ganske gamle, og jeg tror de ikke helt klarte å ta innover seg nyheten med en gang. De ble besteforeldre til vår lille sønn for 3 år siden, og da var det også slik. Men denne gang, dagen etter, beklaget de at de hadde vært for nøkterne. De forguder jo 3-åringen da. Men jeg syntes det var litt rart at de snakket videre om hverdagslige, trivielle ting med en gang som om ingenting var nevnt... Går nok litt tregt i toppen der noen ganger....

Husker jeg ble forbannet på en venninne da jeg fortalte nyheten forrige gang, da vakte det ikke en reaksjon en gang, i hvert fall ikke gratulerer, bare skravlet i vei om sitt. Etter det gadd jeg ikke fortsette å holde kontakt. Viser så lite interesse for noe så stort, da kan det være det samme. Men det er enklere å velge bort venninner enn familie.

Tja, sjokk og sjokk, de vet jo at jeg ønsket meg barn siden jeg ikka har noen fra før, og stesønnen min har jo mast om søsken i åresvis. Aner ikke grunnen, men vet jo at svigermor ikke besøkte exen til mannen min da hun fikk gutten deres på ukesvis. Riktignok er hun rar, men likevel... Vi får se hva som skjer:)

Det var trist å høre igrunnen...

Vi fikk flott mottakelse både hos mine foreldre og hos svigers. Men med litt latter i undertonen sa jo svigermor at "Nå har dere spolert 50-årsdagen min". Med det mener hun at siden hun fyller 50 år rett før St.Hans og at hun har sagt til oss at hun vil invitere oss med til syden når hun har bursdag skjønner vi jo hva hun mener... Jeg vil nok ikke reise til syden når det er mindre enn 2 mnd. igjen til termin...

Men bursdagen hennes kunne jo feires i Stockholm da.. Kom det frem etterhvert...

Farmor som skal bli oldemor var helt fra seg. Hun hadde jo ventet på dette i mangfoldige år som hun sa..

Håper at dine sviger's blir mer glade etterhvert som det går opp for dem at de skal få et barnebarn til...

Klem fra..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...