kruta78 Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 noen som har bunnet renten denne gangen? Er så usikker på hva eg skal gjøre... Fristen var egentlig 10. januar, men den har blitt forlenget t.o.m idag...
animal Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Jeg også tenkte på det denne gangen, men så så jeg på et regnestykke som var satt opp (på dinepenger tror jeg det var), og hvis renten stiger på den måten som de trodde, så vil man kunne spare ca 3000 på å binde den for fem år. Så jeg har valgt å ikke binde den, men kan jo hende jeg vil angre meg. En annen side av saken er jo hvor vanvittig det er at statens lån til studerende har såpass høy rente.. Syns jo hvertfall at den burde være et av de aller billigste lånene.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har bundet mitt for en stund siden. Fikk faktisk laveste fastrente de noen gang har tilbudt, så flaks jeg bandt når jeg gjorde. Har 350 000kr i studielån (buhu...), så ganske mye penger å spare for meg nå som renta går oppover!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har bundet renta nå. Har tenkt på det lenge men det har liksom aldri blitt noe av det. Syns det er greit å vite litt lengre fram i tid hva vi vil få i utgifter nå som rentene bare går oppover. Vi har nesten 500 tusen tilsammen i studielån så det er en vesentlig del av utgiftene våre.
kruta78 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2007 tror eg skal gjøre det... Så på hva renten hadde vært fra 1999 - 2003, da lå den på 7 - 8 i 4år... helt utrolig - trodde den type lån skulle være rimeligere å betjene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå