Gå til innhold

Fy f... for et vær!!


~bubbe~

Anbefalte innlegg

Var nettopp ute og trillet, måtte handle noe mat. Og neiognei, så ikke ut når jeg endelig klart å komme meg inn døren igjen, bor i Bergen, og det er ikke et hyggelig sted å være akkuret nå. Det blåser nesten storm og regner samtidig, var så sterk vind at vognen trillet oppover i en bratt nedoverbakke, og det lastet med masse varer!! Helt sykt.. Ønsker meg virkelig litt vinter nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hær snya det... bi sekkert å lav ned di neste fjortendagan førr sambo reis bort på mandag... men e nu ellers koseli med litt sny ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi bytte? Snø er nok bedre enn regn, hvertfall etter 76 dager med regn i strekk..;) Stakkars deg som må være aleine med jentene når lillemoren har vondt i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker også å bytte vær. Bor i stavanger, og her regner og blåser det fælt. Har bare fått trillet tur i den nye vogna 1 gang:(

Gleder meg til sommeren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. En hører liksom aldri noe om stavangerværet.. Og der blåser det jo nesten hele tiden jo.. Føler med dere... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke akkurat si æ glæda mæ næi... men når han kommer heim har han fri i 14 daga... da har førhåpentlivis vi fått kjøpt oss fritidshus også om alt går i ordn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er skikkelig lei dritt været jeg også.. Gidder ikke gå ut på tur når været er slik, så det blir til at jeg sitter hjemme og koser meg med snop i stedet, og det blir jeg ikke akkurat slank av.. Så sol sol kom igjen, solen er min beste venn..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know!!!!

 

Gikk og hentet de to eldste på skolen i dag, ca 5 km tilsammen... det regnet ikke når jeg trillet hjemmefra, men himmel og hav som det begynte å regne underveis!

 

Vi var våte til skinnet når vi kom hjem.. (bor rett utenfor Bergen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Bergen og er dritt lei været. Kommer meg liksom ikke ut av huset når det blåser og regner hele forbanna tiden.

 

Har i tillegg hatt 5 åringen min hjemme fra barnehagen i dag med vond hals.. og han fikk ny bilbane som jeg har lagt på alle fire på gulvet og skrudd sammen. Ikke min favoritt hobby akkurat.. skulle egentlig vært på lunsj hos en vennine, men det gikk jo ikke med sykt barn. Stor drittdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...