Gå til innhold

Fy f... for et vær!!

Anbefalte innlegg

Var nettopp ute og trillet, måtte handle noe mat. Og neiognei, så ikke ut når jeg endelig klart å komme meg inn døren igjen, bor i Bergen, og det er ikke et hyggelig sted å være akkuret nå. Det blåser nesten storm og regner samtidig, var så sterk vind at vognen trillet oppover i en bratt nedoverbakke, og det lastet med masse varer!! Helt sykt.. Ønsker meg virkelig litt vinter nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7757991-fy-f-for-et-v%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er skikkelig lei dritt været jeg også.. Gidder ikke gå ut på tur når været er slik, så det blir til at jeg sitter hjemme og koser meg med snop i stedet, og det blir jeg ikke akkurat slank av.. Så sol sol kom igjen, solen er min beste venn..:o)

Jeg bor også i Bergen og er dritt lei været. Kommer meg liksom ikke ut av huset når det blåser og regner hele forbanna tiden.

Har i tillegg hatt 5 åringen min hjemme fra barnehagen i dag med vond hals.. og han fikk ny bilbane som jeg har lagt på alle fire på gulvet og skrudd sammen. Ikke min favoritt hobby akkurat.. skulle egentlig vært på lunsj hos en vennine, men det gikk jo ikke med sykt barn. Stor drittdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...