Gå til innhold

Noen som har gått opp i vekt allerede?

Anbefalte innlegg

jeg skal på 2. kontroll om 6 dager, 12 ukers kontroll.

Vet at det er lurt å alltid måle seg på den samme vekten, men jeg målte meg på en annen vekt i går... og jeg tror jeg har gått opp nesten 2 kilo...

Blir spennende å se hos legen på den samme vekten som sist...

Har jo fått problem med noen av dongeribuskene mine da.. og bukseknappen:)

Andre???

Fortsetter under...

Hei

Jeg føler at jeg har gått opp, men vekta står på samme sted (hurra). Sist gikk jeg opp 25 kilo trur jeg.. men mye var vann i kroppen på slutten (hadde en liten svangeskapsforgiftning)

Å gå opp under graviditeten er greit det - koselig tilogmed. Det som er værre er å få det av, så det er vel å anbefale at man spiser sundt, varier, ofte og nok, og at man i tillegg er flink til å trene/være aktiv

...også gjenstår det å følge egne råd da...

Annonse

jeg har gått ned ca. 6-7 kg. pga. kvalmen og oppkast. Synes jeg får i meg litt mat, men... Føler likevel at det skjer noe med magen. Har fått et "keiser-snitt lignende" markering fra den ene til den andre siden som markerer magen selv om jeg ikke har fått "kul" på magen ennå. Er 11+2

Er i uke 11 og jeg har gått ned litt, men har allikevel problemer med å få bukseknappen igjen. Magen er definitivt litt større. Trodde ikke det skulle skje så tidlig, men ser det er flere av dere so opplever det samme. Synes jo det er koselig så lenge det bare er magen som vokser!

jeg hadde lagt på meg 0,5kg..men egentlig mer for var så dårlig mellom 1 og 2 kontroll at jeg gikk ned 6 kg mellom der...så var noen ganger på mc donalds for å få fettlagere mitt tilbake.hihi...måtte det for ligger til vanlig akkurat på normalvekt,ikke kjekt å bli regnet som undervektig når en er gravid..

Annonse

Gikk først opp og så ned. Er 12 uker på vei og vekten i dag viste 4,5kg mer enn før graviditeten. La på meg 6 kg de første 8 ukene pga kvalme og oksehunger - var konstant sulten! De siste ukene har det stabilisert seg og jeg har gått ned 1,5 kg nå, men jeg spiser helt normalt nå så jeg får i meg det jeg trenger av næringsstoffer. Men det er så merkelig at mat jeg vanligvis elsker plutselig er vondt og at jeg fyser på ting jeg vanligvis ikke ville nærmet meg med beskyttelsesdrakt engang. Det er sprøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...