*RutIetutt* Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Er jo tidlig for meg enda (12+1), men har hatt guttenavnet klart siden før vår første sønn ble født. Hadde det på samme måte med ham. Hadde bestemt meg for Tobias hvis vi fikk en gutt lenge før jeg ble gravid. Samboer foreslo også Lucas, og det likte vi så godt at vi bestemte oss for å bruke det om vi fikk en gutt til - så det blir det:o) Verre med jentenavn - er så mye å velge mellom og egentlig ingen som skiller seg ut som navnet med stor N....samboer heller mot Gunilla, jeg liker Milla og Alva...så vi får se...er jo ikke sikkert vi får den "problemstillingen" - hvis vi får vite vi får en gutt på ul...
woo-woo Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Sander hvis det blir gutt og Iselin eller Martine hvis det blir jente:) Men vi kan jo forandre mening før barnet kommer Jeg er kun 12+0 Så har termin en dag etter deg
benedicte&smiley Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 jeg er ikke sammen med barnefar så navn var noe jeg gruet meg til, tenkte det bare ble krangling, men plutselig var vi enig.. min skal hete Eirik Sebastian, oppkalt etter min far som har eirik til 2 navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå