mammatil2flotte Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 jeg er i min 21 uke i dag. Har ikke fått meg jordmor enda.. Er det for seint?? Hva gjør jeg? ringer på helsestasjonen??
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Aldri for sent :-) Ring helsestasjonen ja, fortell hvor mange uker du er på vei, og at du ønsker time til jordmor. Så ordner det seg nok :-)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Jeg tok turen opp på helsestasjonen, der registrerte de meg og jeg fikk time til JM i min 15. uke...Jeg er i 12+2 i dag...Er vel bare å ta en tlf...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Er det noen som vet om man kan få time hos jordmor utenom vanlige svangerskapskontroller? Var nettopp på uke 24 kontroll hos legen (siden jeg er delvis sykmeldt, tok vi sykmelding og kontroll i samme slengen), men jeg kunne tenke meg en time hos jordmor også. Må kanskje vente til uke 28? Og ja, det er bare å ringe helsestasjonen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå