Gå til innhold

Tips til røykeslutt

Anbefalte innlegg

Les Allan Carr. Trodde aldri en bok skulle fjerne røykesuget mitt, men det funker utrolig nok! Carr går bort fra å bruke viljestyrke som metode. Hvorfor? Fordi når du bruker mye energi og vilje på å slutte, forteller du hjernen din at du har et gedigent problem, og problemet er egentlig ikke så stort i følge Carr. Du forteller hjernen din at du må kvitte deg med en nytelse, men det du egentlig gjør når du slutter er å bli fri fra noe plagsomt. Gjennom boken får du et nytt mentalt ståsted, som gjør det ganske enkelt og beagelig å slutte. Uten nikotinerstatning, som bare forlenger avhengigheten, og dessuten er like skadelig for fosteret.

Så en kommentar til alle som liker å være nedlatende her inne og gnåler om viljestyrke om og om igjen: Kutt ut. Det finnes mer konstruktive metoder som passer bedre for noen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7757572-tips-til-r%C3%B8ykeslutt/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

jeg har lest boka, men fulgte ikke alle oppskriftene... det er jo litt hjernevasking da det er ikke tull egngag!!! men hva er vell problemet med hjernevasking når du skal slutte å røyke, godt å få vasket ut den røyken fra hjernen.. men vill ambefale denne boken videre...!

Hei!=)

Har lest boka fra perm til perm tre ganger, men dessverre hjalp det ikke stort....=(

Men hvis du har noen andre triks og/eller tips på lur, så vil jeg gjerne høre!=) Prøver skikkelig hardt å bli røykfri før jeg blir gravid!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...