Gå til innhold

er d vanlig at

PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

pappaen er m til jordmor første gang?? Og hvordan er d, har de rett på fri fra jobb for å være m på kontroller og ul?? Sambo skal hvertfall være m på ul, skulle gjerne hatt han m til jordmor og, men vet ikke om han får fri... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ihvertfall blitt mer og mer vanlig. Hos oss skal pappan bare være med når jeg skal til gynekolog (er annen hver gang hos jordmor og annen hver gang hos gynekolog), fordi jeg får UL der hver gang.

Men han har nok ikke krav på fri nei...

Skrevet

Jeg skal til JM på tirsdag , og hun oppfordret sambo til å bli med. Siden vi skal lete etter hjertelyd :) Hun mente det kunne være en fin opplevelse for faren, siden han ikke kjenner de forandringene i kroppen som vi kjenner :) Men han er for tiden student da så han trenger ikke be om fri. Det er vel opp til hver enkelt arbeidsgiver og hvilket type arbeid han har om han får fri. Men det skader jo ikke å spørre :)

Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig, men min samboer var ikke med til noen kontroller, bare til ul. Har nok ikke rett på fri for å være med nei. Er det førstemann kan det jo være greit for ppapaen å være med hvis han har mulighet til det - kan jo være greit for han å få informasjon også - men jeg sier bare alt som skjer på kontrollene til samboer jeg, så han er mer enn nok oppdatert;o)

Skrevet

tror ikke han får fri...han har en litt teit arb.giver..heldigvis er han ferdig å jobbe der til sommeren...Men skal jo spørre likevel...vil jo ha han m:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...