Lilleprins og mamma Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Hei hei! Jeg er godt over 30...snart 36... :-) Har termin i begynnnelsen av mai 07 og har en gutt fra før på 2 år. Venter også gutt denne gangen!! Jeg har vært inne på flere av chat-sidene og ser at det er flere treff for førstegangsmødre. Tenkte derfor å ta initiativet til treff for oss som er gravide igjen og som har barn fra før. Hyggelig om noen slengte seg med på dette. Hadde vært koselig!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Hei. Jeg er også 36 og venter mitt andre barn.Hvor bor du da?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Hei! Jeg er 39 år, og venter mitt andre barn. Jeg bor i Oslo. Mitt første barn er en gutt som har rukket å bli tenåring. Blir gjerne med på treff. Hyggelig å bli kjent med flere "voksne" som er i samme situsjon.
Lilleprins og mamma Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2007 Hei igjen! Hyggelig at det er noen som slenger seg på og har lyst til å treffs. Jeg bor i Røyken kommune. Ikke så langt utenfor Oslo. Kan gjerne møtes i Oslo. Hva mener dere?
Lilleprins og mamma Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2007 Skal vi prøve å få til et treff i neste uke kanskje? Noe som vil slenge seg med?? :-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Hei! Jeg blir gjerne med på treff, og neste uke passer fint. Er 39, og har en gutt fra før. Venter nr 2 i juni. Forslag til sted og tid? Jeg kan alle dager bortsett fra torsdag.
Lilleprins og mamma Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2007 Hei igjen! Hva med ons i neste uke - d blir vel 24 mai og Egon på Carl Johan eller Byporten. Bare forslag - kom gjerne med andre. Koselig om flere av dere hadde lyst til å bli med. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå