Gjest Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 hei! jeg er 14+4 , 2 gangs fødende, og jeg kjenner livmoren godt over kanten av bekkenet nå.... ca midt mellom bekkenet og navlen. er dette normalt, eller kan det vere flere der inne. var på tidlig ul i uke 10 pga småblødninger, og da nevnte jeg det for legen at det er tvillinger i min manns familie, og han svarte at han lutre litt på det han også, for det kunne se ut som om det var to fostersekker... mer ble det ikke sagt om det..
*RutIetutt* Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Jeg er 12+1 og kan tydelig kjenne livmoren vokse frem nederst på magen. Er 2. gangs jeg også. Har vært på to ul`er pga blødninger. Første ga¨ngen stusset han litt og sa "vent litt, er det en til her?" men så sa han ikke noe mer om det, og jeg så ikke mer enn en heller. Da var jeg 6+4 og dette var utvendig ul. Hadde ny utvendig ul 8+4, og da nevnte han ikke noe om dette - så tydelig at det var en der inne, men vet ikke hvor lett det er å se om det er to så tidlig på utvendig ul. Men satser på at det bare er en...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Så spennende da:-) Er i uke 15 så tror jeg kan kjenne den jeg også..
spindel med spire :) Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 er 12+1 og kjenner den veldig godt Men jeg har klart å kjenne den fra uke 8 da, ved å etterligne det legen gjorde på meg da han kjente på den.. thihi Men den er over bekkenet nå, men ligger liksom litt bak mot ryggen, har liksom ikke fått vokst seg "ut" enda.. men men, det kommer vel om et par uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå