Lapez Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Jeg fatter ikke at jeg skal ha ut en baby av den lille søte freda trange musa mi... jeg kommer jo til å ødelegge den totalt vel... revne skikkelig osv... fatter ikke at det er muuulig at hun skal komme seg igjennom sambos lille lykkehull:))))) lykkehullet hans blir vel til et krater??? det blir vel aldri det samme igjen??? ???begynner å få litt angst, er veldig knyttet til min lille mus jeg.. vil ha den slik den eeeeeer*( begynner å bli litt redd, har bare usle 8 uker igjen....å nå kjenenr jeg at jeg har fått litt angst.. dere som har født før??? dere vet vel??? arr og stygt?? trekker alt seg sammen? Kan man bli like fast i fisken som før?
Kris. Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Det skal du ikke tenke på en gang, lykke hullet ditt kommemr til å bli akkurat som før;)' Tenkte mye på det selv når jeg fødte min første... Jeg kan love deg at du blir deg selv igjen;)
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Utseendet vil bli veldig bra igjen:) Men du kan kanskje måtte knipe litt for å få den stram igjen, men det går seg til etterhvert mye der også
Kris. Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Har ikke knipt i det hele tatt jeg da, vet de anbefaller det, men det har ikke vært nødvendig.Er ikke så god på det deverre. Jeg ble klipt masse da, sydd i over en time, føler meg heller trangere enn viere faktisk. Spurt gubben, han sier ingen fare... alt blir som før.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Sydde kun noen pyntesting utvendig jeg da, så det er sikkert forskjell;)
tinka73 Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 jormor sa dette til meg som roet meg ned. Skjeden er formet som et trekkspill. Til vanlig er den "foldet sammen", mens under fødsel strekkes disse foldene seg ut. Etter fødselen trekker skjeden seg sammen igjen Vi er veldig elastiske der nede ellers hadde det ikke vært mulig for noen av oss å føde! Jeg har faktisk hørt om de som har blitt trangere etterpå! (Men jeg vet ikke hvor vanlig det er..)
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Tenk ikke på det. Vær flink med knipeøvelser så er det ikke noe problem... Jeg har født 3 og venter nå nr 4..... Null problem....
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 hmmm, jeg har aldri hørt om noen som blir trangere av å føde noe så stort som et barn faktisk. blir man klippet så syr de deg jo igjen så åpningen blir mer lik seg selv, eller noen ganger mindre alt etter som hvor flinke de er til å sy. men innvendig blir man videre eller slappere hvis man ikke er flink med bekkenøvelser. dette er det som er vanlig. jeg har alltid vært ganske lita "der nede" og hatt god muskulatur pga mange år med ridning, men har iallfall blitt 10 prosent slappere der nede etter min første fødsel for 7 år siden. de andre kom og kommer med ks så det blir noe annet da. jeg ble ikke klippet ved fødsel, men revnet bittelitt så de snurpet meg ikke særlig sammen og da blir aldri åpningen helt som før. du kan jo be om å bli klippet hvis du er bekymret for musa di hehe. så ber du de sy deg godt igjen. da er du vel ganske sikker på å slippe å tenke på større utgang iallfall ;o))) uansett, det er normalt å bli litte bitte slappere den første tia , men fatt mot og knip knip knip ;o))))
Lapez Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. januar 2007 tusen takk for gode svar damer=) er litt roligere nå. jeg kan å trene den knipe muskelen så da skal jeg gjøre det etterhvert å håper på at jeg blir meg selv etter en mnd tid vel...
beamor Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 Ja, bare slapp av du! Jeg venter nr. 4, og var kjempebekymra før førstemann. Men har ikke blitt slappere nei. Og jeg har spurt mannen min...mange ganger :-) Men synes selv at jeg har blitt mer følsom. Hører flere venninner si det samme. Og det er jo ikke så dumt vel...hihi. Men knipeøvelser er uansett bra. Av flere grunner :-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå