Gå til innhold

reaksjoner da dere fortalte det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 7 uker på vei, og selvfølgelig superglad, og det ble også våre foreldre og søsken da vi fortalte det. Jeg har nettopp begynt å fortelle det til mine nærmeste venniner, og er blitt litt skuffet over noen av reaksjonene.. Når det første de sier er "åja, men det var jo ingen overraskelse.Dette har vi vel ventet på en stund"o.l er det lov å bli litt lei seg da? eller er det bare hormonene som slår inn for fullt? Forventer ikke hallelujastemning når jeg forteller det altså, men litt entusiasme hadde ikke vært å forakte! Om folk forventet at det skulle skje noe snart så er jo begivenheten like stor for det! Nei uff, vet jeg overreagerer, men måtte bare å det ut :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ta det så ille opp. Det sa mine veninner også. På samme måte. Manglet litt begeistring hos noen synes jeg, men tror faktisk de har et snev av misunnelse samtidig som de har "ventet" på at du skulle bli det... Kanskje de misunner deg for å ha det forholdet til din kjæreste som du har. Kanskje de ikke har det så bra med typen? Kanskje de selv prøver å bli gravid, men ikke får det til og ikke har sagt det til noen? Ikke alle tenker på hvordan man reagerer i gitte situasjoner... Du får heller surfe på din egen og families/venners glede over at du er gravid. GRATULERER! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...