Trinemor7 Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Jeg er 7 uker på vei. I går ettermiddag fikk jeg veldig vondt nederst i megen- "sterke mensmerter" som kom og gikk. Har hatt "svake menssmerter" tidligere i svangerskapet også, men ikke så vondt. I tillegg kom det endel brunaktig (ikke friskt blod) fra skjeden. Dro på legevakta, og legen sendt meg til undersøkelse (innvendig ultralyd etc) på elverum. Gynekologen der sa at alt så normalt ut da, og jeg kunne se hjertet slå Men han kunne ikke si noe om hva som kunne skje videre, om d er en spntanabort på gang eller om d vil gå bra. Men han sa jeg vlle meke det ganske fort hvis det skulle være abort. (var hos gyn kl 23 i går kveld). Jeg dro hjem og la meg, og i natt har j ikke hatt noen smerter, heller ikke nå, kanskje bare såvidt litt antydning, men det kan være j kjenner så godt etter og er så redd for det bare. Var litt brunaktig på papiret i stad, men ikke mye. Hvis d hadde vært en abort på gang ville jeg vel hatt vondt, nå har j ikke merket noe på mange timer...og ikke blødd mer enn j gjorde..Gyn sa jeg ville få sterkere smerter og blø friskt blod da...Prøver å tenke positivt siden j ikke har smerter nå...Noen som har opplevd dette?
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har aldri vært med på noe slikt selv men har lest litt. Siden at smertene er vekke og du har sett hjetet slå så tror eg nok at du kan slappe av. De jeg har lest om som har mistet der har ikke smertene gått vekk. Så prøv å slapp av du lille venn, vet at det sikkert ikke er lett...
2 tette - med flette Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Smerter har man jo i og med at livmoren blir større, og da stikker det litt, akkurat som mens-smerter, bare svake.. Da jeg hadde SA så begynte det med litt friskt blod og gjorde ikke noe vondt eller noe, men etter noen dager så blødde jeg skikkelig kraftig og det gjorde så sinnsykt vondt... Det var så vondt at jeg skreik liksom.. hehe Så tro meg om det skjer så merker du det
venter nr 2 i nov Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Hei. Jeg hadde en SA i nov. Var da 6+ 4 uker på vei. Jeg hadde ingen smerter, bare blødde. Men vi får håpe at det ikke er det med deg. Siden doktoren så hjertet slå så tror jeg det vil gå bra jeg.. Lykke til
Trinemor7 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2007 takk for svarene:) Håpe håpe det går bra!
Mitt vakre trekløver Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Hei Håper det går bra med deg! Da jeg hadde SA for en uke siden, hadde jeg først mageknipsmerter når fosteret var på vei til å støtes ut. Når fosteret døde var det ingen smerter. Så hvis du har hatt smerter samtidig som du har sett fosteret leve, kan det jo høres ut som det går bra og at det skyldes noe annet. Men det vr jo min erfaring da. Be om ny ultralyd i uke 9 - de sier jo at klarer fosteret seg over uke 8 er oddsene gode. Lykke til!
Trinemor7 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2007 Ja du sier noe der..ettersom j så at fosteret levde så fr vi håpe det går bra:) Lykke til til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå