Crazywoman Skrevet 12. januar 2007 #1 Del Skrevet 12. januar 2007 Begynner på mandag! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 12. januar 2007 #2 Del Skrevet 12. januar 2007 stiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, grattis så masse med ny jobb!!!!!! Håper du komme t å trives kjempe godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #3 Del Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer!!! Hvilken jobb er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg er jurist så innenfor det da. Men blir tøft nå spm min kjære skal være borte i nesten en måned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #5 Del Skrevet 13. januar 2007 Spennende. Ja, skjønner du synes det blir tøft når han er borte. Men etter en liten stund er du nok kommet inn i gode rutiner, så da går det nok greit. Deilig å kunne fylle hodet med litt annet enn babyprat og. Lykke til da Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 14. januar 2007 #6 Del Skrevet 14. januar 2007 Gratulerer med ny jobb:-) Jeg også begynte i ny jobb her på nyåret. Veldig overgang synes jeg, men akk så deilig å kunne fylle hodet med noe annet. Lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 17. januar 2007 #7 Del Skrevet 17. januar 2007 Gratulere med ny jobb. Håper det har gått greit nå de første dagene. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marekatta* Skrevet 17. januar 2007 #8 Del Skrevet 17. januar 2007 Grattis da. Er spent på hvordan det har gått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå