Gå til innhold

Etter amming..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får de fleste"flate" bryst eller?

Hører så mange si det.

Synes mine er perfekte nå jeg, men jeg ammer jo så...

Vil gjerne ha de slik de er altså:)

Vil de sansynligvis bli mye mindre enn de er nå? Jenta er 8 mnd og ammes ganske ofte?!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter første barn gikk de egentlig bare tilbake i størrelse til der de var før jeg ble gravid. Veldig deilig, egentlig. Ble mulig å kjøpe normale klær igjen...

Etter andremann ser jeg at de har blitt litt mer "slunkne", men de er helt fine synes jeg. Og som kona til "Raymond" i "Alle elsker Raymond" sa: "These are working breasts, you know"...

Stolt av det, jeg :-)

Skrevet

Ja det sa hun i serien, men i det virkelige liv har hun silikon, tatt masse operasjoner i ansiktet osv..

Komisk;)

Skrevet

mine ble slappe etter endt amming med nr en-enda slappere etter endt amming med nr to... og nå ammer jeg nr tre...... så de blir i allefall ikke fyldigere. Men det er ikke ammingen som gjør det - mye av det som skjer med brystene skjer jo under svangerskapet - slik at kjendiser med fine pupper som fraråder amming pga brystene blir stygge pga amming- de er helt på jordet....

Skrevet

Forandret seg nesten ikke i svangerskapet mine, så om ammingen ikke gjør noe med de, så er det håp da:)

Skrevet

Jeg håper virkelig de blir som før graviditeten! Men jeg har gått opp 3 str, frykter de blir som to vrengte baklommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...