Gå til innhold

noen som vet hva som feiler meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

plutselig kan jeg bli skikkelig uggen i kroppen..

blir litt rar i hodet,beina blir liksom litt slappe,slakk i hele kroppen og føler at jeg må ha noe å spise eller drikke NÅ ellers blir jeg kvalm...

hva er dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er nok gravid;)

vil tro det er et fall i blodsukkeret eller noe.

Skrevet

Blodtrykksfall kanskje? Jeg er ganske plaget med det. Men det var jeg før graviditeten også da. Er det sånn at du tror du skal svime? Blit du kvalm?

Skrevet

ja det er skikkelig ekkelt..

vet ikke helt åssn jeg skal forklare det..

blir liksom litt kvalm ja,og litt svett...ikke mye da men litt..

har ikke svimt før så jeg aner ikke hvordan det føles,men kanskje det føles sånn som dette...?

Skrevet

Jeg blir i hvertfall sånn at jeg må legge meg ned NÅ. Blir svimmel og kvalm. Blir ganske fort bedre når jeg legger meg ned. Etterpå er jeg skrubbsulten:-) Men jeg vet at man kan få lavt blodsukker også... Da må man bare spise...

Skrevet

Høres ut som blodtrykksfall!

Tro meg, hvis du kan unngå og besvime, så prøv :-) Jeg har nemlig gått rett i bakken i full offentlighet pga dette, og det er ikke moro!

Spis nok, drikk masse vann og ikka ha det for varmt/mye klær. Jeg blir ør i bein og armer når jeg kjenner det kommer...svetten pipler, hjertet dunker mye fortere, blir helt rød i toppen, og føler meg kvalm og uggen. Synes det er veldig ekkelt, men det går heldigvis over igjen! Hvis du opplever at det begynner burde du sette deg/legge deg ned, ikke tenk at det snart går over, for da ligger du plutselig der! (Og får kul i hodet etterpå...;-))

Men det skal heldigvis ikke være noe farlig, er bare veldig ekkelt når det skjer. Særlig når man er ute blandt masse folk.

Skrevet

Du kan sikkert nevne det for legen/jm, men jeg vet ikke om det er så mye de kan gjøre. Jeg har snakket med min JM om det, og rådet hennes var å drikke mye vann. Hun sa det er normalt å oppleve når man er gravid. Men det er jo uansett greit at de får vite hvilke plager du sliter med, i tilfelle det skulle være noe annet osv.

Skrevet

Jeg har fått lavt blodtrykk i slutten av graviditeten, så jeg fikk beskjed om å unngå folkemengder, og t-bane og slike ting. Enig med Snart en liten. Ikke tro at det går over! Sett deg/legg deg ned med en gang, så slipper du pinlige situasjoner. Min verste situajon var på t-banen i rusjen. Så trangt at det ikke var mulig å klø seg på låret en gang. Sto som sild i tønne. Da ble jeg dårlig. I løpet av et minutt gikk jeg rett i bakken. Det var jo så trangt, så jeg ble jo sittendene på huk på plass jeg sto på, men allikevel... Ganske pinlig:-)

Skrevet

huff ja det kan ikke være så hyggelig å gå rett i bakken ute blandt folk,haha :P

kan jo å skikkelig galt også det???

huff..

ja får sette meg ned osv når jeg kjenner det kommer...

:)

Skrevet

TUSEN takk for alle svar jenter...dere er gull å ha i slike situasjoner hvor man ikke vet og trenger svar raskt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...